Kontejnery na tříděný odpad | |
Rekonstrukce elektroinstalace | |
Oprava silnice | |
Rozvoj a podpora personálního a mzdového IS | |
Demolice stávající haly a výstavba nové |
16/06/2011 |
Společnost O-I, světový výrobce skleněných obalů, odstartoval globální kampaň s názvem Glass is Life. Snaží se v ní na základě vlastní studie přesvědčit zpracovatele nápojů a potravin, aby se vrátili ke sklu jako ke kvalitnímu a oblíbenému obalu. Studie zahrnuje více jednotlivých průzkumů, které probíhaly od října 2008 do dubna 2011. „Studie O-I ukazuje na silnou poptávku po skle mezi spotřebiteli, ale trh tento zájem dostatečně nereflektuje. Naším cílem je ovlivnit rozhodování představitelů potravinářského a nápojářského průmyslu tím, že ukážeme, v čem je síla skleněných obalů,“ řekl Al Stroucken, předseda a CEO O-I. Více na http://www.glassislife.com/. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU