banner
5 latest demands
Výkopové práce
Malířské práce
Poptávka - natření střechy
Poptávka - Výroba dřevěného balkónu
Volné kapacity obrábění na 3osých CNC frézách a na CNC soustruhu
5 latest offers
DVOUDRÁHOVÝ STŮL S JEDNOU POHÁNĚNOU DRÁHOU
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - PERFEKT 42CB-CC
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI KSE603V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI TV60V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMPLEX 35E

O-I za návrat ke sklu

16/06/2011

Společnost O-I, světový výrobce skleněných obalů, odstartoval globální kampaň s názvem Glass is Life. Snaží se v ní na základě vlastní studie přesvědčit zpracovatele nápojů a potravin, aby se vrátili ke sklu jako ke kvalitnímu a oblíbenému obalu. Studie zahrnuje více jednotlivých průzkumů, které probíhaly od října 2008 do dubna 2011. „Studie O-I ukazuje na silnou poptávku po skle mezi spotřebiteli, ale trh tento zájem dostatečně nereflektuje. Naším cílem je ovlivnit rozhodování představitelů potravinářského a nápojářského průmyslu tím, že ukážeme, v čem je síla skleněných obalů,“ řekl Al Stroucken, předseda a CEO O-I. Více na http://www.glassislife.com/.

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU