banner
5 neuesten Anforderungen
Dodávky pracovní obuvi
Fotovoltaická elektrárna
Dodávka automatizovaného skladového systému
Hutní materiál
Výkon koordinátora BOZP - Opravné akce na pozemních stavbách
5 neuesten Angebote
Zajistíme úklid sněhu z komunikací
Filament PLA od 299,-
Kemppi - nové TIGové svařovací zdroje
LongLife kyslíkové plasmy - HySpeed HT 200, HT 4400
Vzduchové plasmy - PowerMax systémy

O-I za návrat ke sklu

16/06/2011

Společnost O-I, světový výrobce skleněných obalů, odstartoval globální kampaň s názvem Glass is Life. Snaží se v ní na základě vlastní studie přesvědčit zpracovatele nápojů a potravin, aby se vrátili ke sklu jako ke kvalitnímu a oblíbenému obalu. Studie zahrnuje více jednotlivých průzkumů, které probíhaly od října 2008 do dubna 2011. „Studie O-I ukazuje na silnou poptávku po skle mezi spotřebiteli, ale trh tento zájem dostatečně nereflektuje. Naším cílem je ovlivnit rozhodování představitelů potravinářského a nápojářského průmyslu tím, že ukážeme, v čem je síla skleněných obalů,“ řekl Al Stroucken, předseda a CEO O-I. Více na http://www.glassislife.com/.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU