Dodávky pracovní obuvi | |
Fotovoltaická elektrárna | |
Dodávka automatizovaného skladového systému | |
Hutní materiál | |
Výkon koordinátora BOZP - Opravné akce na pozemních stavbách |
16/06/2011 |
Společnost O-I, světový výrobce skleněných obalů, odstartoval globální kampaň s názvem Glass is Life. Snaží se v ní na základě vlastní studie přesvědčit zpracovatele nápojů a potravin, aby se vrátili ke sklu jako ke kvalitnímu a oblíbenému obalu. Studie zahrnuje více jednotlivých průzkumů, které probíhaly od října 2008 do dubna 2011. „Studie O-I ukazuje na silnou poptávku po skle mezi spotřebiteli, ale trh tento zájem dostatečně nereflektuje. Naším cílem je ovlivnit rozhodování představitelů potravinářského a nápojářského průmyslu tím, že ukážeme, v čem je síla skleněných obalů,“ řekl Al Stroucken, předseda a CEO O-I. Více na http://www.glassislife.com/. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU