Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Poptáváme výrobu čepů | |
BOZP – Rekonstrukce pavilonu a výběhu | |
TDS – Rekonstrukce pavilonu a výběhu |
07/11/2016 |
Na základě průzkumu, který firma Mikov provedla mezi náhodně vybranými zákazníky obchodních center v Praze a Brně, byl nůž vybrán jako nejužitečnější reklamní předmět.
V rámci průzkumu bylo osloveno 1060 žen a 1030 mužů ve věku od 18 do 75 let. Každý z oslovených měl ze čtyř reklamních předmětů (propisovací tužka, diář, tričko, nůž) vybrat ten nejužitečnější.
Nůž zvítězil jak u mužů, tak i u žen, přičemž ženy zařadily na druhé místo diář, zatímco muži propisovací tužku. Tu ženy považovali za nejméně užitečnou, přičemž u mužů bylo na posledním místě reklamní tričko.
"Výzkum byl jen potvrzením toho, co můžeme sledovat, když přijímáme objednávky na reklamní nože," řekl Petr Balej, obchodní ředitel firmy Mikov. Jak se vyjádřil, těší ho navíc i pozitivní zpětná vazba, kterou od firem dostává, když jsou nože jejich obchodními partnery dobře přijímány."
Jako reklamní nůž může sloužit kterýkoliv výrobek firmy Mikov - od jednoduché a oblíbené rybičky, přes zavírací nože až po nože lovecké, armádní, outdoorové nebo exkluzivní nože pocket, které získaly řadu prestižních designových ocenění.
MIKOV s.r.o.Mikulášovice 741 Mikulášovice 407 79 Česká republika PhDr. Bedřich Jetelina, Th.D. ředitel komunikace 603 703 892 b.jetelina@mikov.cz twitter.com/mikovcz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU