banner
5 latest demands
Výkopové práce
Malířské práce
Poptávka - natření střechy
Poptávka - Výroba dřevěného balkónu
Volné kapacity obrábění na 3osých CNC frézách a na CNC soustruhu
5 latest offers
DVOUDRÁHOVÝ STŮL S JEDNOU POHÁNĚNOU DRÁHOU
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - PERFEKT 42CB-CC
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI KSE603V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI TV60V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMPLEX 35E

Podle průzkumu je nůž nejužitečnější reklamní předmět

07/11/2016

 

Na základě průzkumu, který firma Mikov provedla mezi náhodně vybranými zákazníky obchodních center v Praze a Brně, byl nůž vybrán jako nejužitečnější reklamní předmět.

 

V rámci průzkumu bylo osloveno 1060 žen a 1030 mužů ve věku od 18 do 75 let. Každý z oslovených měl ze čtyř reklamních předmětů (propisovací tužka, diář, tričko, nůž) vybrat ten nejužitečnější.

 

Nůž zvítězil jak u mužů, tak i u žen, přičemž ženy zařadily na druhé místo diář, zatímco muži propisovací tužku. Tu ženy považovali za nejméně užitečnou, přičemž u mužů bylo na posledním místě reklamní tričko.

 

"Výzkum byl jen potvrzením toho, co můžeme sledovat, když přijímáme objednávky na reklamní nože," řekl Petr Balej, obchodní ředitel firmy Mikov. Jak se vyjádřil, těší ho navíc i pozitivní zpětná vazba, kterou od firem dostává, když jsou nože jejich obchodními partnery dobře přijímány."

 

Jako reklamní nůž může sloužit kterýkoliv výrobek firmy Mikov - od jednoduché a oblíbené rybičky, přes zavírací nože až po nože lovecké, armádní, outdoorové nebo exkluzivní nože pocket, které získaly řadu prestižních designových ocenění.

 

MIKOV s.r.o.

Mikulášovice 741

Mikulášovice

407 79

Česká republika

PhDr. Bedřich Jetelina, Th.D.

ředitel komunikace

603 703 892

b.jetelina@mikov.cz

www.mikov.cz

twitter.com/mikovcz

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU