banner
5 nejnovějších poptávek
Poptáváme žebříkovou příčku - ocel
Poptáváme plotové záslepky
Přívěsná elektrocentrála
Demolice objektů
Čerpadla
5 nejnovějších nabídek
Zajistíme úklid sněhu z komunikací
Filament PLA od 299,-
Kemppi - nové TIGové svařovací zdroje
LongLife kyslíkové plasmy - HySpeed HT 200, HT 4400
Vzduchové plasmy - PowerMax systémy

Ozvučení sítě prodejen IP systémem Netspeaker

13/03/2014

recnicke-systemy-01_793_01

 

Ozvučení sítě prodejen (např butiků, outletů, prodejen potravin), doporučujeme řešit zcela

digitálně komfortním systémem NetSpeaker V článku popíšeme hlavní nahled-titulni_200_02výhody na příkladu

ozvučení sítě prodejen pro telekomunikační operátory.

 

4 vysílací kanály

  • Nabídka zákazníkům v různých jazykových mutacích
  • Nabídka různým segmentům zákazníkům (pro soukromé osoby, pro firmy, apod.)
  • Různá podkresová hudba (např. v čekací zóně nebo v zóně u obchodníků hraje jiná podkresová hudba, výběr ze 4 variant včetně vstupů jako např. internetové rádio nebo vlastní playlist písniček)

Hlasitost

  • Různá hlasitost v různých částech prodejny, možnost nastavení rozdílné hlasitosti (čekací zóna, zóna u obchodníků – jiná úroveň hlasitosti)
  • Garance minimální hlasitosti (nelze ztlumit úplně)
  • Možnost manuálního individuálního nastavení hlasitosti přes dálkový ovladač/tlačítka
  • Přehled aktuální (online) hlasitosti v různých zónách a pobočkách z centrály
  • Podkresová hudba hraje potichu, ve stejnou dobu může probíhat hlášení, které je víc nahlas

Logický vstup

  • Napojení na senzory (pohybové)
  • Zákazník vejde do prodejny, přehraje se mu pozdrav a uvítací hláška (dle denní doby – dobré ráno, dobré odpoledne)
  • zákazník se přiblíží k produktům, přehraje se mu nabídka
  • zákazník se přiblíží k nabídce tarifů, přehraje se mu nejnovější aktuální nabídka tarifů
  • Možnost poslouchat obsah na sluchátkách

Logický výstup

  • Nespokojený/náročný zákazník na prodejně, prodejce zmáčkne tlačítko, vzadu se spustí alarm a vedoucí pracovník může přijít pomoct nebo zakročit
  • Konektor pro sluchátka/zesilovač
  • Možnost připojit zesilovač s více reproduktory v případě velké prodejny (např. 20 reproduktorů se stejným zvukovým obsahem)
  • Možnost přehrávat informace/nabídky do sluchátek – zákazník neruší/není rušen okolím

Audio vstupy

  • SIP vstup – možnost živého hlášení přímo z telefonu na stole
  • Hudební playlisty – tvorba vlastních playlistů
  • Mikrofon – živé hlášení z mikrofonu

 

                                          hlavni-titulni_110 ik_110 pp_110

 

Plánovač

  • Půl hodiny před otvírací dobou se spustí interní informace pro personál (nové metody zadávání tarifů apod.)
  • Individuálně nastavitelné přehráváni hlášek dle pracovní doby různých prodejem
  • Různé hlášky/reklamy v různých časech a intervalech
  • Centrální vzdálený management z jednoho místa

SD karta

  • Obsah hlášek/hudby na SD kartě je přístupný pouze autorizovaným osobám (pouze z centrálního systému, nelze nahrát lokálně obsluhou)

Priority vysíláni

  • Podle úrovně managementu možnost vstoupit do hudby/hlášení – přerušit aktuálně hrající obsah a nahradit je jiným (např. urgentní hlášení)

Zóny vysílání

  • Možnost různého vysíláni do poboček dle velikosti, typu, lokalizace apod. (každá pobočka nebo skupina poboček = různý obsah vysílání, jiný časový plánovač

I tyto systémy, český výrobce DEXON, navrhuje a nabízí. Pro zpracování návrhu ozvučení doporučujeme kontaktovat Dexon Czech s.r.o. na jejich stránkách www.dexon.cz nebo na tel. 596 321 160. Tento český výrobce posoudí ozvučovaný prostor a kompletně navrhne dané ozvučení zcela zdarma..





 

www.dexon.cz

http://firmy.industry-eu.cz/dexon-czech-sro

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU