Ozvučení sítě prodejen (např butiků, outletů, prodejen potravin), doporučujeme řešit zcela
digitálně komfortním systémem NetSpeaker V článku popíšeme hlavní výhody na příkladu
ozvučení sítě prodejen pro telekomunikační operátory.
4 vysílací kanály
- Nabídka zákazníkům v různých jazykových mutacích
- Nabídka různým segmentům zákazníkům (pro soukromé osoby, pro firmy, apod.)
- Různá podkresová hudba (např. v čekací zóně nebo v zóně u obchodníků hraje jiná podkresová hudba, výběr ze 4 variant včetně vstupů jako např. internetové rádio nebo vlastní playlist písniček)
Hlasitost
- Různá hlasitost v různých částech prodejny, možnost nastavení rozdílné hlasitosti (čekací zóna, zóna u obchodníků – jiná úroveň hlasitosti)
- Garance minimální hlasitosti (nelze ztlumit úplně)
- Možnost manuálního individuálního nastavení hlasitosti přes dálkový ovladač/tlačítka
- Přehled aktuální (online) hlasitosti v různých zónách a pobočkách z centrály
- Podkresová hudba hraje potichu, ve stejnou dobu může probíhat hlášení, které je víc nahlas
Logický vstup
- Napojení na senzory (pohybové)
- Zákazník vejde do prodejny, přehraje se mu pozdrav a uvítací hláška (dle denní doby – dobré ráno, dobré odpoledne)
- zákazník se přiblíží k produktům, přehraje se mu nabídka
- zákazník se přiblíží k nabídce tarifů, přehraje se mu nejnovější aktuální nabídka tarifů
- Možnost poslouchat obsah na sluchátkách
Logický výstup
- Nespokojený/náročný zákazník na prodejně, prodejce zmáčkne tlačítko, vzadu se spustí alarm a vedoucí pracovník může přijít pomoct nebo zakročit
- Konektor pro sluchátka/zesilovač
- Možnost připojit zesilovač s více reproduktory v případě velké prodejny (např. 20 reproduktorů se stejným zvukovým obsahem)
- Možnost přehrávat informace/nabídky do sluchátek – zákazník neruší/není rušen okolím
Audio vstupy
- SIP vstup – možnost živého hlášení přímo z telefonu na stole
- Hudební playlisty – tvorba vlastních playlistů
- Mikrofon – živé hlášení z mikrofonu
Plánovač
- Půl hodiny před otvírací dobou se spustí interní informace pro personál (nové metody zadávání tarifů apod.)
- Individuálně nastavitelné přehráváni hlášek dle pracovní doby různých prodejem
- Různé hlášky/reklamy v různých časech a intervalech
- Centrální vzdálený management z jednoho místa
SD karta
- Obsah hlášek/hudby na SD kartě je přístupný pouze autorizovaným osobám (pouze z centrálního systému, nelze nahrát lokálně obsluhou)
Priority vysíláni
- Podle úrovně managementu možnost vstoupit do hudby/hlášení – přerušit aktuálně hrající obsah a nahradit je jiným (např. urgentní hlášení)
Zóny vysílání
- Možnost různého vysíláni do poboček dle velikosti, typu, lokalizace apod. (každá pobočka nebo skupina poboček = různý obsah vysílání, jiný časový plánovač
I tyto systémy, český výrobce DEXON, navrhuje a nabízí. Pro zpracování návrhu ozvučení doporučujeme kontaktovat Dexon Czech s.r.o. na jejich stránkách www.dexon.cz nebo na tel. 596 321 160. Tento český výrobce posoudí ozvučovaný prostor a kompletně navrhne dané ozvučení zcela zdarma..
www.dexon.cz
http://firmy.industry-eu.cz/dexon-czech-sro |