
Dodávka xerografického papíru | ![]() |
Oprava silnice | ![]() |
Nerezový hutní materiál | ![]() |
Nová správní budova | ![]() |
Palety | ![]() |
06/08/2013 |
Struktura moderní automobilové karoserie už nevystačí jenom s aplikací patentovaného postupu, který si nechal prostřednictvím společnosti Daimler-Benz v lednu 1951 zaregistrovat Béla Barényi. Jedná se o všeobecně známý princip přední a zadní deformační zóny a tuhé kabiny. Dnešní vůz musí pro větší bezpečnost posádky zvládnout nejen předepsané nárazové testy vedené v podélné ose, ale i jejich další modifikace, což vyžaduje použití materiálů různých vlastností.
Navíc snaha po snížení hmotnosti vozu dává konstruktérům zelenou pro využití vysokopevnostních ocelí. To vše je logický vývoj a ten zasluhuje pochvalu. Horší situace nastává, když se servis pustí do opravy havarovaného vozu bez znalostí technologií, které je třeba použít podle pokynů výrobce u nových materiálů. Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 14/2013.
www.technickytydenik.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU