banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Terasa
Poptávka - Výměna střechy, krytiny, včetně krovů
Poptávka - Máme zájem o zateplení polystyrenem, zateplení fasády viz příloha
Poptávka - Tisk, dlouhodobá spolupráce
Poptávka - Projektová dokumentace pro rekonstrukci rodinného domu
5 nejnovějších nabídek
Certifikáty - Schwer Fittings
H2-lok šroubení se dvěma svěrnými prstenci
Chemie pro čistění vod
Balící linky - Ovinování palet
Použité oktabíny k prodeji

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a...

25/06/2007

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a mediální společnosti se zaměřují na ekologické aspekty svého podnikání. "Zelený" trend se v mediálním světě citelněji rozmáhá. Ekologické jednání, tím se v poslední době ve světě ohání mnoho mediálních firem a komunikačních agentur. Od začátku letošního roku už pronesli mediální magnáti jako Rupert Murdoch, Terry Leahy nebo Stuart Rose slova o tom, jak by měly moderní korporace v moderní společnosti dbát na ekologii. Zajímavé přitom je, že apely na ochranu planety se mezi mediálními a marketingovými manažery rozšiřují téměř samospádem. Některé agentury si navíc uvědomují své postavení a starost o dopady na životní prostředí "předávají" i svým klientům.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU