banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Tisk, dlouhodobá spolupráce
Poptávka - Projektová dokumentace pro rekonstrukci rodinného domu
Dodání spojovacího materiálu a koaxiálních kabelů
Rozšíření dálnice
TDI a BOZP - Vybudování návštěvnického centra a stálých expozic
5 nejnovějších nabídek
Stavebnictví
ForMIG 220
PICOMIG 180 multifunkční invertor
Nabídka filamentů pro 3D tiskárny
Zabýváme se prodejem návleků na MOPY, rozmýváků a žínek

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a...

25/06/2007

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a mediální společnosti se zaměřují na ekologické aspekty svého podnikání. "Zelený" trend se v mediálním světě citelněji rozmáhá. Ekologické jednání, tím se v poslední době ve světě ohání mnoho mediálních firem a komunikačních agentur. Od začátku letošního roku už pronesli mediální magnáti jako Rupert Murdoch, Terry Leahy nebo Stuart Rose slova o tom, jak by měly moderní korporace v moderní společnosti dbát na ekologii. Zajímavé přitom je, že apely na ochranu planety se mezi mediálními a marketingovými manažery rozšiřují téměř samospádem. Některé agentury si navíc uvědomují své postavení a starost o dopady na životní prostředí "předávají" i svým klientům.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU