banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Tisk, dlouhodobá spolupráce
Tlaková kanalizace
Rekonstrukce elektroinstalace
Park vč. nákupu a osazení překážek
Nábytek - vybavení učebny
5 nejnovějších nabídek
Stavebnictví
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 42S
Horizontální vyvrtávačka WH 10 CNC po generální opravě a modernizaci
Zajistíme úklid sněhu z komunikací
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS

Studie Ericssonu: Při sledování televize stále častěji brouzdáme po sociálních sítích

10/09/2012

  • ericsson_10362 % respondentů při sledování televize používá sociální média – za jeden rok tak jejich počet vzrostl o 18 %.
  • 67 % respondentů sleduje televizi na tabletech, chytrých telefonech nebo noteboocích.
  • 60 % respondentů každý týden využívá služby televizního obsahu na vyžádání.

 

Výsledky každoročního průzkumu Ericssonu (burza NASDAQ:ERIC) ukazují, že tzv. sociální televize se stává masovým fenoménem. Každý týden totiž používá 62 % spotřebitelů během sledování televize sociální média, za jeden rok tak jejich počet vzrostl o 18 %. Podíváme-li se na spotřebitele podle pohlaví, zjistíme, že této činnosti se věnuje 66 % žen ve srovnání s 58 % mužů. 25 % spotřebitelů používá sociální média k diskuzím o právě sledovaných pořadech.

Niklas Rönnblom, hlavní poradce oddělení Ericssonu studujícího chování spotřebitelů, prohlásil: „Jelikož 67 % spotřebitelů používá ke sledování televizního vysílání nebo videa chytré telefony, tablety nebo notebooky, jsou mobilní zařízení důležitou součástí zážitků ze sledování televize. 60 % spotřebitelů dále uvádí, že každý týden využívají služby televizního obsahu na vyžádání. Roste obliba sledování televize za pohybu – 50 % času stráveného sledováním televize nebo videa na chytrých telefonech se odehrává mimo domov; nárůst tohoto typu sledování televize usnadňuje vysokorychlostní mobilní připojení.“

Přestože se chování a požadavky spojené se sledováním televize mění, pouze 7 % spotřebitelů uvádí, že si v budoucnosti sníží předplatné televize. Ve skutečnosti dochází k tomu, že namísto omezování výdajů jsou spotřebitelé ochotni zaplatit za komfortnější zážitky ze sledování televize více peněz: 41 % spotřebitelů prohlašuje, že jsou ochotni platit za televizní a video obsah ve vysokém rozlišení.

Více než polovina spotřebitelů chce mít možnost zvolit si vlastní obsah televizních pořadů nebo videa. Niklas Rönnblom dodává: „S rostoucím počtem obrazovek a služeb lidé dychtivě hledají snadno použitelnou, sdruženou službu, která vše sloučí do jednoho místa. Tato služba by spotřebitelům měla umožnit kombinovat tradiční televizní vysílání s televizním obsahem na vyžádání, včetně živých přenosů, usnadňovat vyhledávání obsahu, zužitkovat hodnotu sociální televize a poskytovat bezproblémový přístup napříč různými zařízeními.“

Údaje pro průzkum byly shromážděny v Brazílii, Chile, Číně, Německu, Itálii, Mexiku, Jižní Koreji, Španělsku, Švédsku, Taiwanu, Velké Británii a USA. Celkem bylo provedeno 14 kvalitativních a 12 000 kvantitativních online rozhovorů, které zastupují více než 460 milionů spotřebitelů.

 

Oddělení Ericssonu studující chování spotřebitelů získává poznatky prostřednictvím globálního výzkumného programu zaměřeného na spotřebitele, který vychází z rozhovorů každoročně prováděných s 100 000 respondenty ve více než 40 zemích a 15 megapolích – statisticky tak vyjadřují názory 1,1 miliardy lidí. Používají se kvantitativní i kvalitativní metody; rozhovorům se spotřebiteli z různých kultur jsou věnovány stovky hodin času.

 

Poznámky pro redaktory:

Kompletní report ke stažení zde.

Videa a fotografie ve vysokém rozlišení ke stažení zde: www.ericsson.com/press

Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room

 

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě.

Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliardy švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.

 

www.ericsson.com 
www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/technologyforgood
www.youtube.com/ericssonpress

 

PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE:

Ericsson Corporate Public & Media Relations
Phone: +46 10 719 69 92
E-mail: media.relations@ericsson.com

Ericsson Investor Relations
Telefon: +46 10 719 00 00
E-post: investor.relations@ericsson.com

 

 

PRAM Consulting s.r.o.

Maria Pošteková
Tel.: +420 222 351 497
Mobil: + 420 603 517 272

e-mail: maria.postekova@pram.cz

www.pram.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU