Realizace rekonstrukce objektu | |
Vývoz a likvidace odpadů | |
Realizace opravy čerpadel | |
Vzdělávání pro členy | |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra |
10/09/2012 |
Výsledky každoročního průzkumu Ericssonu (burza NASDAQ:ERIC) ukazují, že tzv. sociální televize se stává masovým fenoménem. Každý týden totiž používá 62 % spotřebitelů během sledování televize sociální média, za jeden rok tak jejich počet vzrostl o 18 %. Podíváme-li se na spotřebitele podle pohlaví, zjistíme, že této činnosti se věnuje 66 % žen ve srovnání s 58 % mužů. 25 % spotřebitelů používá sociální média k diskuzím o právě sledovaných pořadech. Niklas Rönnblom, hlavní poradce oddělení Ericssonu studujícího chování spotřebitelů, prohlásil: „Jelikož 67 % spotřebitelů používá ke sledování televizního vysílání nebo videa chytré telefony, tablety nebo notebooky, jsou mobilní zařízení důležitou součástí zážitků ze sledování televize. 60 % spotřebitelů dále uvádí, že každý týden využívají služby televizního obsahu na vyžádání. Roste obliba sledování televize za pohybu – 50 % času stráveného sledováním televize nebo videa na chytrých telefonech se odehrává mimo domov; nárůst tohoto typu sledování televize usnadňuje vysokorychlostní mobilní připojení.“ Přestože se chování a požadavky spojené se sledováním televize mění, pouze 7 % spotřebitelů uvádí, že si v budoucnosti sníží předplatné televize. Ve skutečnosti dochází k tomu, že namísto omezování výdajů jsou spotřebitelé ochotni zaplatit za komfortnější zážitky ze sledování televize více peněz: 41 % spotřebitelů prohlašuje, že jsou ochotni platit za televizní a video obsah ve vysokém rozlišení. Více než polovina spotřebitelů chce mít možnost zvolit si vlastní obsah televizních pořadů nebo videa. Niklas Rönnblom dodává: „S rostoucím počtem obrazovek a služeb lidé dychtivě hledají snadno použitelnou, sdruženou službu, která vše sloučí do jednoho místa. Tato služba by spotřebitelům měla umožnit kombinovat tradiční televizní vysílání s televizním obsahem na vyžádání, včetně živých přenosů, usnadňovat vyhledávání obsahu, zužitkovat hodnotu sociální televize a poskytovat bezproblémový přístup napříč různými zařízeními.“ Údaje pro průzkum byly shromážděny v Brazílii, Chile, Číně, Německu, Itálii, Mexiku, Jižní Koreji, Španělsku, Švédsku, Taiwanu, Velké Británii a USA. Celkem bylo provedeno 14 kvalitativních a 12 000 kvantitativních online rozhovorů, které zastupují více než 460 milionů spotřebitelů.
Oddělení Ericssonu studující chování spotřebitelů získává poznatky prostřednictvím globálního výzkumného programu zaměřeného na spotřebitele, který vychází z rozhovorů každoročně prováděných s 100 000 respondenty ve více než 40 zemích a 15 megapolích – statisticky tak vyjadřují názory 1,1 miliardy lidí. Používají se kvantitativní i kvalitativní metody; rozhovorům se spotřebiteli z různých kultur jsou věnovány stovky hodin času.
Poznámky pro redaktory: Kompletní report ke stažení zde. Videa a fotografie ve vysokém rozlišení ke stažení zde: www.ericsson.com/press Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room
Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů. Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliardy švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.
www.ericsson.com
PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE: Ericsson Corporate Public & Media Relations Ericsson Investor Relations
PRAM Consulting s.r.o. Maria Pošteková e-mail: maria.postekova@pram.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU