Skleněné křišťálové elementy aplikovány do interiéru vozu vůbec poprvé v historii automobilového průmyslu
Myšlenka prolnutí tradičního českého řemesla do zcela nového, netrpělivě očekávaného designového konceptu mladoboleslavské Škody Vision D (D jako design), slavnostně odtajněné na největším evropském autosalonu v Ženevě, vzešla přímo od tvůrce vozu a šéfdesignéra Škody Auto Jozefa Kabaně. Pod jeho vedením se pak kreativně na projektu podílela dvojice zkušených designérů – Němec Lars Kemper a slovenský designér Peter Olah. „Sklo – průhledná čirá hmota, která se pod rukama mistrů sklářů dokáže přeměnit v magicky krásná umělecká díla, nám otevřelo možnosti jak dokonale zvýraznit čistotu designového návrhu Škoda Vision D a nastínit návštěvníkům autosalonu cestu budoucího směřování značky Škoda v příštích letech. Navíc české sklo je ve světovém měřítku zavedený pojem,“ uvedl šéfdesignér Škody Auto Jozef Kabaň. „Firma LASVIT, která staví na slavné tradici uměleckého řemesla sklářského s více než tisíciletou historii, nás zaujala především svým přístupem založeným na propojování řemeslné dokonalosti a tradiční rukodělné výroby s kreativitou současných českých i světových designérů promítající se v jejich moderních návrzích a designech,“ dodal šéfdesignér Jozef Kabaň.
Stáhnout více v ZIP souboru. |