banner
5 neuesten Anforderungen
Kontejnery na ostrý a infekční odpad
Kontejnery na ostrý a infekční odpad
Poptáváme výrobu čepů
BOZP – Rekonstrukce pavilonu a výběhu
TDS – Rekonstrukce pavilonu a výběhu
5 neuesten Angebote
Filament PLA od 299,-
Kemppi - nové TIGové svařovací zdroje
LongLife kyslíkové plasmy - HySpeed HT 200, HT 4400
Vzduchové plasmy - PowerMax systémy
Opravy a servis obráběcích strojů

Čistý, sněhobílý design odtajněné Škody Vision D na ženevském autosalonu skvěle doplnily křišťálové plastiky a prismy firmy LASVIT

18/03/2011

Skleněné křišťálové elementy aplikovány do interiéru vozu vůbec poprvé v historii automobilového průmyslu
Myšlenka prolnutí tradičního českého řemesla do zcela nového, netrpělivě očekávaného designového konceptu mladoboleslavské Škody Vision D (D jako design), slavnostně odtajněné na největším evropském autosalonu v Ženevě, vzešla přímo od tvůrce vozu a šéfdesignéra Škody Auto Jozefa Kabaně. Pod jeho vedením se pak kreativně na projektu podílela dvojice zkušených designérů – Němec Lars Kemper a slovenský designér Peter Olah. „Sklo – průhledná čirá hmota, která se pod rukama mistrů sklářů dokáže přeměnit v magicky krásná umělecká díla, nám otevřelo možnosti jak dokonale zvýraznit čistotu designového návrhu Škoda Vision D a nastínit návštěvníkům autosalonu cestu budoucího směřování značky Škoda v příštích letech. Navíc české sklo je ve světovém měřítku zavedený pojem,“ uvedl šéfdesignér Škody Auto Jozef Kabaň. „Firma LASVIT, která staví na slavné tradici uměleckého řemesla sklářského s více než tisíciletou historii, nás zaujala především svým přístupem založeným na propojování řemeslné dokonalosti a tradiční rukodělné výroby s kreativitou současných českých i světových designérů promítající se v jejich moderních návrzích a designech,“ dodal šéfdesignér Jozef Kabaň.

Stáhnout více v ZIP souboru.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU