Realizace rekonstrukce objektu | |
Vývoz a likvidace odpadů | |
Realizace opravy čerpadel | |
Vzdělávání pro členy | |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra |
26/10/2012 |
Bílá auta letos vytlačila šedé vozy z prvního místa žebříčku nejoblíbenějších barev na trhu nových osobních automobilů. Podíl prodávaných bílých vozů do září stoupl o více než čtyři procentní body na 21 procent a jejich odbyt se zvýšil o 6200 aut na 27 438 vozidel. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů. Prodej aut v šedé barvě za devět měsíců meziročně klesl o zhruba 700 na 24 483 vozů a jejich podíl se snížil o jeden procentní bod na 18,7 procenta. Na třetí příčce skončily červené vozy s poklesem rovněž o jeden procentní bod na 14,6 procenta. Následuje černá a modrá barva. Bílá je nejoblíbenější barvou kupců u značek Volkswagen, Renault, Hyundai nebo Citroen. V prémiovém segmentu si bílé vozy oblíbili zákazníci BMW, naopak u Audi a Mercedesu dávají přednost černé. Vedoucí značka na trhu, Škoda, prodávala nejvíce aut v šedé barvě. Šedou škodovku si do září koupilo 11 909 zákazníků, což je o 5000 více než se rozhodlo pro černé nebo bílé provedení. Pro supersporty Ferrari je charakteristická červená barva, ve které k tuzemským zákazníkům odjelo 25 z 38 letos prodaných vozů. Rolls-Royce prodal letos v Česku dva modré vozy a jeden červený. U Lamborghini byly dva ze tří vozů žluté a jeden oranžový.
www.novinky.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU