banner
5 neuesten Anforderungen
Světelné signalizační zařízení
Nákup vysokozdvižného vozíku
Nákup záložních zdrojů UPS
Poptáváme plastové odpady PE film
Revize FVE
5 neuesten Angebote
Stavebnictví
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 42S
Horizontální vyvrtávačka WH 10 CNC po generální opravě a modernizaci
Zajistíme úklid sněhu z komunikací
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS

Češi už tolik nechtějí na autech šedou, vytlačila ji bílá barva

26/10/2012

 

Bílá auta letos vytlačila šedé vozy z prvního místa žebříčku nejoblíbenějších barev na trhu nových osobních automobilů. Podíl prodávaných bílých vozů do září stoupl o více než čtyři procentní body na 21 procent a jejich odbyt se zvýšil o 6200 aut na 27 438 vozidel. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů.

Prodej aut v šedé barvě za devět měsíců meziročně klesl o zhruba 700 na 24 483 vozů a jejich podíl se snížil o jeden procentní bod na 18,7 procenta. Na třetí příčce skončily červené vozy s poklesem rovněž o jeden procentní bod na 14,6 procenta. Následuje černá a modrá barva.

Bílá je nejoblíbenější barvou kupců u značek Volkswagen, Renault, Hyundai nebo Citroen. V prémiovém segmentu si bílé vozy oblíbili zákazníci BMW, naopak u Audi a Mercedesu dávají přednost černé. Vedoucí značka na trhu, Škoda, prodávala nejvíce aut v šedé barvě. Šedou škodovku si do září koupilo 11 909 zákazníků, což je o 5000 více než se rozhodlo pro černé nebo bílé provedení.

Pro supersporty Ferrari je charakteristická červená barva, ve které k tuzemským zákazníkům odjelo 25 z 38 letos prodaných vozů. Rolls-Royce prodal letos v Česku dva modré vozy a jeden červený. U Lamborghini byly dva ze tří vozů žluté a jeden oranžový.

 

auto_600_10

 

 

www.novinky.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU