Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
BOZP – Rekonstrukce pavilonu a výběhu | |
TDS – Rekonstrukce pavilonu a výběhu |
23/11/2010 |
Naše společnost Klaudy Spedition s.r.o. se kromě jiného věnuje i zajišťování zahraničních přeprav mimořádných (těžkých a nadrozměrných) zásilek zejména s využitím vnitrozemské vodní dopravy. Železniční i silniční doprava jsou limitovány rozměry a váhou, nadrozměrná přeprava musí být dlouhodobě dopředu projednána, stanovuje se trasa, po které bude nadrozměrná přeprava prováděna. Rozměry kusu 20 x 5 x 4 m jsou už téměř limitní a každá tuna nad 150 t činí přepravu ještě složitější. A to ještě nehovoříme o tom, že silnice s patřičnými parametry pro těžkou autodopravu se s výjimkou dálnic nově nebudují a staré trasy se neudržují, takže síť vhodných komunikací se stále zužuje. Někdy to může dopadnout i tak, jako při této přepravě 175 t těžkého generátoru. Vnitrozemská vodní doprava naproti tomu disponuje dopravní cestou s dostatečnými parametry i rozměrnými dopravními prostředky. Lodí se nechá přepravit teoretický kus o rozměrech 62 x 8,2 x 6 m a hmotnosti 800 t v relaci z ČR do Hamburgu, do přístavů západní Evropy, jako je Rotterdam, Antverpy a Amsterodam je pouze omezena výška přepravovaného kusu na 5 m. Při mimořádných opatřeních je možné přepravit i kusy mnohem větší, viz např. tělesa říčně-námořních lodí o výtlaku až 2 850 t.
Více k článku se dozvíte zde
Ing. Jan Klaudy Klaudy spedition s.r.o. Drážďanská 40 Ústí nad Labem 40007
mobil: +420 723 443 189 tel: +420 475 504 999 fax: +420 475 504 126 |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU