![banner](/images/banner1_lite.jpg)
Realizace rekonstrukce objektu | ![]() |
Vývoz a likvidace odpadů | ![]() |
Realizace opravy čerpadel | ![]() |
Vzdělávání pro členy | ![]() |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra | ![]() |
05/11/2012 |
K oslavě 50. výročí vzniku proslulého díla Andyho Warhola „32 Campbell’s Soup Cans“ uvedla Campbell Soup Company na trh omezenou sérii plechovek rajské polévky s etiketami odvozenými od Warholova obrazu. Čtyři speciálně navržené etikety odrážejí Warholův popartový styl a používají živé, poutavé kombinace barev: oranžovou a modrou, růžovou a břidlicovou. Vznikly se souhlasem Andy Warhol Foundation, neziskového sdružení, jež propaguje současné výtvarné umění v USA. Série byla v prodeji od 2. září 2012 ve většině obchodů řetězce Target ve Spojených státech za cenu 0,75 $ za 10,75uncovou plechovku (300 g/15 Kč) do vyprodání zásob. Mimochodem, rajskou polévku vyrábí Campbell již 115 let a každý týden ji konzumuje 25 mil. lidí.
www.packaging-cz.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU