banner
5 nejnovějších poptávek
Nákup ochranných prostředků
Oprava podlahové krytiny
Nákup kompresorů a příslušenství
Stavební práce - hrubá stavba
Stavební práce - přístřešek pro dvě auta
5 nejnovějších nabídek
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 55S
Brusky hrotové - BU 16, výrobce TOS
Použité oktabíny k prodeji
Svařovací invertor pro svařování metodou MMA a TIG.
Opravy nástrojů

Zákazníci se stálým připojením k internetu požadují možnost...

24/08/2011

Zákazníci se stálým připojením k internetu požadují možnost dalších multimediálních aplikací šitých na míru
Studie Motorola Media Engagement Barometer ukazuje, že 87 % spotřebitelů ve Spojeném království pravidelně sdílí mediální obsahy mezi větším počtem zařízení. Divize Home & Networks Mobility společnosti Motorola zadala k vypracování studii 2010 European Media Engagement Barometer, která ukázala, že zákazníci napříč generacemi požadují další možnosti kontroly a úpravy obsahu multimediálních aplikací na míru. Studie, které se zúčastnilo 3 500 Evropanů* ukazuje, že 87 % spotřebitelů ve Spojeném království pravidelně sdílí obsah mezi jednotlivými zařízeními doma a při cestách venku. Výzkum rovněž naznačuje, že vzhledem k množství dostupných informací, potřebují spotřebitelé větší pomoc při nalézání mediálních obsahů, které považují za důležité pro svůj život, a dále že 69 % Evropanů pociťuje frustraci při prohledávání tolika informací, když chce najít mediální obsah, který je zajímá.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU