Oprava studentských pokojů vč. výměny nábytku | |
Výměna koberců | |
Výstavba požární zbrojnice | |
Rekonstrukce prostoru dvorany | |
Provádění úklidových prací |
03/09/2013 |
Nejnovější studie společnosti Ericsson (NASDAQ: ERIC), která se zaměřila na aktuální spotřebitelské trendy v TV oblasti, odhalila nové směry ve sledování televize. Studie je postavena na výsledcích průzkumu, který byl realizován na vzorku 15.000 respondentů v 15 zemích světa. V pořadí již čtvrtá zpráva Ericsson ConsumerLab v TV oblasti zveřejnila, že 72% spotřebitelů sleduje na svém mobilním zařízení online video alespoň jednou týdně, z nich 42% i mimo domov. Ze studie vyplynulo, že tři čtvrtiny lidí jsou zvyklí pravidelně používat své mobilní zařízení během sledování televize. Kromě toho zpráva uvádí, že až 41% respondentů z věkové skupiny 65 - 69 let sleduje "streamované" on-demand videa alespoň jednou týdně. Novinkou je stále rozšířenější sledování jednoho videa, například filmu, na více zařízeních v různém čase. Spotřebitel se začne dívat na online video na jednom zařízení a dodívá se na jiném a to bez toho, aniž by musel hledat místo, kde bylo sledování přerušeno. Ericsson ConsumerLab hovoří o tomto fenoménu jako o "sledování v pohybu." Anders Erlandsson, výzkumný pracovník Ericsson ConsumerLab, říká: "Když televizní průmysl začal mluvit o mobilní TV, převládal názor, že bude založena především na profesionálně zpracovaných krátkých videích. Došlo však k zajímavému obratu. Samozřejmě, lidé sledují i krátká videa, ale vytvářejí je tak, že přeruší sledování filmů nebo jiných dlouhohrajících programů na jednom zařízení, aby je později shlédli na jiném místě a třeba i na jiném zařízení. " Více než polovina respondentů tvrdí, že jejich počítač a internetové připojení jsou nedílnou součástí jejich spotřebitelských návyků co se týče sledování TV a videa. Tyto nástroje dovolují divákům vybrat si a nakombinovat co, kdy a jak chtějí sledovat - podobně jako výběr jídla v restauraci. "Hledání prvního uživatelsky jednoduchého „à la carte řešení“, které pokrývá a spojuje zákaznické potřeby v oblasti TV a video, začalo. Spotřebitelé pasují možnost výběru ze široké nabídky za pátý nejdůležitější aspekt komfortu sledování," upozorňuje Erlandsson. Všechny druhy multimediálních programů jsou důležité, žádný není u spotřebitelů favorizován na úkor jiných. "V minulosti jsme mohli pozorovat rapidní nárůst on-demand sledování. Nyní sledujeme jak se tento trend mírně zpomalil." Podle Erlandssona se však některé oblasti výrazně změnily. " Enormní je například nárůst mezi věkovými skupinami 55 - 59 let. Dnes je v této věkové kategorii až o 18% více lidí, kteří týdně využívají on-demand video, stejně jak tomu bylo v roce 2011." Zatím však podle Erlandssona ještě nepřišel čas rozloučit se s klasickým sledováním televize. "Klasická televize je pro zákazníky stále důležitá, nevidíme žádný propad v intenzitě a frekvenci jejího sledování. Patrné je to zejména u živých sportovních přenosů. Až 36% respondentů považuje jejich sledování za důležitou součást svých televizních návyků," uzavírá Erlandsson.
Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů. Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliardy švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.
PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE: Ericsson Corporate Public & Media Relations Ericsson Investor Relations
PRAM Consulting s.r.o. Anna Hroudová Tel.: +420 222 351 497 e-mail: anna.hroudova@pram.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU