Kovové regály - pojízdné | |
Dodávky kancelářských potřeb | |
Dodávky pracovní obuvi | |
Fotovoltaická elektrárna | |
Dodávka automatizovaného skladového systému |
24/06/2011 |
Přestože ani v roce 2010 nedošlo k výraznému oživení poptávky v důsledku globální stagnace, dokázala společnost VETROPACK MORAVIA GLASS, akciová společnost, prodat více skleněných obalů a zároveň zásadně investovat do modernizace tavicí vany. Sklárna Vetropack Moravia Glass, přední domácí výrobce skleněných obalů pro nápoje a potravinářský průmysl, dosáhla v roce 2010 obratu 1,9 miliardy korun, což je o 10 % méně než v roce předešlém. Společnost ale prodala o 4,5 % více skleněných obalů, celkem přes 810 milionů kusů. Zhruba 49 % produkce vyvezla do zahraničí. „Dokázali jsme plně vytížit naše kapacity a prodat více skleněných obalů, přestože ve sklárně proběhla náročná přestavba tavicí vany na barevné sklo, která trvala tři měsíce a vyžádala si celkem 612 milionů Kč,“ uvedl Gregor Gábel, generální ředitel sklárny Vetropack Moravia Glass. Akce byla koordinovaná s ostatními závody skupiny Vetropack, takže tříměsíční výpadek zákazníci nepocítili. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU