banner
5 nejnovějších poptávek
Nákup tlustých plechů
Výstavba FTV elektráren
Výměna protipožárních dveří
Zajištění úklidu ve společných prostorách BD
Nákup kancelářského zboží
5 nejnovějších nabídek
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 55S
Brusky hrotové - BU 16, výrobce TOS
Použité oktabíny k prodeji
Svařovací invertor pro svařování metodou MMA a TIG.
Opravy nástrojů

Rezervní kolo v autě už není povinné Od poloviny září...

24/08/2011

Rezervní kolo v autě už není povinné Od poloviny září řidiči nemusejí v autech vozit rezervu. Místo toho teď budou výrobci aut dodávat speciální balíček, s jehož pomocí by měli uživatelé poškozené kolo opravit a následně dojet do pneuservisu. Od patnáctého září 2009 není nutné v Česku vozit rezervní kolo v automobilu. Namísto něj je ale třeba mít ve vozidle speciální lepící soupravu, která slouží pro nouzové dojetí do pneuservisu. Záleží na řidiči, které variantě dá přednost. Tato nová možnost se netýká všech vozidel, především u těch nejstarších je rezervní kolo součástí deformační zóny – je tedy nutné vozit i nadále rezervu. Lepící sada se používá velmi jednoduše (viz video), její nevýhodou ale je, že dovede opravit pouze malé defekty. Výhodou oproti rezervnímu kolu je také úspora hmotnost (cca 10 kilogramů) a zvětšení zavazadlového prostoru o zhruba 30 až 50 litrů.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU