Veřejná zakázka - Dodávka CNC brusky na kulato a dvou CNC ostřiček | |
Nákup posilovacích strojů | |
Dodávky zásahové obuvi | |
Zajištění dodávek spojovacího a spotřebního materiálu | |
Vrtné nářadí a náhradní díly |
24/08/2011 |
Rezervní kolo v autě už není povinné Od poloviny září řidiči nemusejí v autech vozit rezervu. Místo toho teď budou výrobci aut dodávat speciální balíček, s jehož pomocí by měli uživatelé poškozené kolo opravit a následně dojet do pneuservisu. Od patnáctého září 2009 není nutné v Česku vozit rezervní kolo v automobilu. Namísto něj je ale třeba mít ve vozidle speciální lepící soupravu, která slouží pro nouzové dojetí do pneuservisu. Záleží na řidiči, které variantě dá přednost. Tato nová možnost se netýká všech vozidel, především u těch nejstarších je rezervní kolo součástí deformační zóny – je tedy nutné vozit i nadále rezervu. Lepící sada se používá velmi jednoduše (viz video), její nevýhodou ale je, že dovede opravit pouze malé defekty. Výhodou oproti rezervnímu kolu je také úspora hmotnost (cca 10 kilogramů) a zvětšení zavazadlového prostoru o zhruba 30 až 50 litrů. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU