
Novostavba dětské skupiny | ![]() |
Úklidové a čisticí služby | ![]() |
Zateplení fasád | ![]() |
Dodávka horizontálního CNC obráběcího centra | ![]() |
Domov pro seniory | ![]() |
23/07/2013 |
Nový rekuperační systém Bosch BRS (Boost Recuperation System) s podporou akcelerace vyplní v současnosti stále ještě velkou mezeru mezi systémy start/stop a hybridními pohony. „Rekuperační systém BRS s podporou akcelerace přinese do střední třídy levnou elektrifikaci,“ říká Wolf-Henning Scheider, člen představenstva společnosti Robert Bosch GmbH. „S upravenými komponenty, jako je lithium-iontový akumulátor s kapacitou 0,25 kWh, se cíleně zaměřujeme na uspokojování potřeb ve středním cenovém segmentu.“ Díky elektrickým komponentům, které podporují motor dodatečným výkonem až 10 kW, ušetří BRS až 15 procent paliva a emisí CO2. Tím je k dispozici nová možnost pro dosažení stále přísnějších emisních limitů v Evropě, Číně a USA. Inovativní komponenty poháněcího ústrojí od společnosti Bosch slučují do jediného systému čtyři funkce: rekuperaci, podporu akcelerace, komfortní systém start/stop a setrvačnou jízdu. Základem nového hybridního systému je velmi účinný generátor, který pracuje díky nové výkonové elektronice s napětím 48 V místo 12 V. Tento elektrický stroj je tak schopen dosahovat až čtyřikrát vyššího výkonu. Palubní síť s napětím 48 V přine se řidičům celou řadu výhod. Vyšší napětí umožní použití nových komfortních a bezpečnostních systémů. Údržba BRS je navíc jednodušší než u současných hybridních systémů. Servisní pracovníci totiž nepotřebují žádnou speciální kvalifikaci pro práci s vysokým napětím.
www.technickytydenik.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU