Pivovary reagují na změny poptávky
Pivovary Zubr, Litovel a Holba začnou nově balit pivo také do praktických a současně cenově zvýhodněných multipacků. V kartonovém obalu je už od srpna k dostání desítka Litovel Classic i jedenáctky Zubr Gold a Litovel Moravan, Holba Šerák je na trhu od září. V případě všech tří značek jsou jedenáctky nejprodávanějšími pivy, a proto se pivovary snaží vyjít vstříc jejich konzumentům a nabídnout jim pohodlný a současně zvýhodněný nákup. „Dosud jsme nabízeli pivo v tomto balení pouze sezónně, například na Vánoce 13° Sváteční speciál a v omezeném množství. Nyní očekáváme prodej minimálně 20 tisíc balení od každé značky do konce roku,“ uvedl Tomáš Halouzka z pivovaru Litovel, který nabízí dokonce dvě velikosti multipacku – Classic s deseti a Moravan s osmi pivy.
Nadějně vidí prodej pivních multipacků také Petr Hermély z pivovaru Zubr. „Jde o praktické balení, které umožňuje pohodlný a rychlý nákup většího množství piva. Na rozdíl od klasické přepravky odpadá i zálohování. Jedenáctky Zubr Gold prodáme celkem 90 tisíc hl za rok, do konce roku plánujeme 1000 hl jen v multipacku.“ Nové multipacky by měly zvýšit poptávku po lahvovém pivu. |