Zajištění ostrahy objektu | |
Dodávka a montáž FVE | |
Zajištění ostrahy | |
Odborná školení zaměstnanců | |
Volnočasový park |
22/05/2013 |
Společnost OKNOPLAST, přední evropský výrobce výplní stavebních otvorů, prodloužil smlouvu o sponzoringu s Interem Milán. Slavnostní podepsání smlouvy se konalo 8. května ve Skyboxu OKNOPLASTu na Stadionu San-Siro. Společnost bude Top Sponzorem Interu během dalších dvou let, tedy do konce sezóny 2014/2015. Smlouvu podepsali předseda představenstva OKNOPLAST Mikołaj Placek a správní ředitel Interu Milán Marco Fassone. OKNOPLAST zahájil spolupráci s klubem Inter Milán v lednu 2012. Prodloužení smlouvy je výsledkem důsledně realizované marketingové strategie společnosti. „Zahájení spolupráce s tak známým klubem, jakým je Inter Milán, bylo velmi dobrým rozhodnutím. Díky ní jsme zvýšili rozeznatelnost značky OKNOPLAST nejen v Itálii, ale i v celé Evropě. Vidíme také růst zájmu o výrobky OKNOPLASTu u konečných zákazníků,“ říká Mikołaj Placek, předseda představenstva OKNOPLASTu. „Nejdůležitějším trhem pro nás stále zůstává Polsko, ale i v zemích EU plánujeme další dynamický rozvoj. Chceme ještě více posílit naši pozici v Evropě, proto jsme se rozhodli prodloužit spolupráci s Interem Milán,“ dodává Placek. Smlouva zahrnuje umístění loga OKNOPLASTu na stadionu během zápasů – na ideomantinelech a obrazovkách, na totemech ve VIP zóně a ve Sportovním centru Angelo Morattiho v Appiano Gentile. Reklama firmy se objevuje také na webových stránkách klubu. V rámci spolupráce je OKNOPLAST oprávněn používat logo „Top Sponsor Interu Milán“ a fotografie fotbalistů ve svých reklamních materiálech. Do elitní skupiny Top Sponzorů Interu Milán se přijímají pouze firmy se silnou pozicí na trhu a s vhodným image. OKNOPLAST, který dlouhá léta působí a má obchodní úspěchy v celé Evropě, toto hodnocení beze zbytku splňuje. „OKNOPLAST dlouhodobě důsledně buduje svoji značku na kontinentu. Dodávkami výrobků vysoké kvality a zajišťováním profesionální obsluhy také zprostředkovaně měníme nahlížení na celou naši zemi. Díky tomu začíná být Polsko vnímáno jako moderní země, kde je provozována činnost v souladu s nejvyššími obchodními standardy,“ říká Mikołaj Placek z OKNOPLASTu. Společnost OKNOPLAST dnes patří k úzké špičce renomovaných výrobců plastových oken a dveří v Evropě. Podnik vede svou činnost na deseti evropských trzích: v České republice a na Slovensku, ve Francii, Německu, Rakousku, Polsku, Slovinsku, Švýcarsku, Itálii a Maďarsku. Prodejní síť OKNOPLASTu tvoří 1520 prodejních salónů. Hlavní sídlo a továrna firmy se nacházejí v Ochmanovu pod Krakovem. Pro uspokojení dynamicky rostoucího zájmu o produktovou nabídku zvýšil podnik svou výrobní kapacitu na 1,2 mil. oken za rok.
Pro více informací kontaktujte: Šárka Bláhová PRAM Consulting s.r.o. T: + 420 224 913 000 M: + 420 734 428 603
O společnosti OKNOPLAST OKNOPLAST je dynamicky se rozvíjející firma s vybudovanou pozicí lídra na evropském trhu v oboru plastových a hliníkových oken. Nabízí plastová okna a dveře, hliníkové konstrukce, okna a venkovní dveře, rolety, příslušenství k oknům a v neposlední řadě odborné poradenství přizpůsobené individuálním potřebám zákazníků. Firma OKNOPLAST vznikla v roce 1994 na základě zkušeností s výrobou moderních plastových oken a s využitím hlubokých znalostí jak tohoto odvětví, tak situace na trhu. Podnik se skládá z výrobních hal s celkovou plochou 31 tisíc m2, moderních kancelářských budov, skladovacích a manipulačních ploch.
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU