Úklidové práce | |
Rukavice operační latexové | |
Rekonstrukce objektu - dodávky interiérů | |
Posluchárna – vybavení mobiliáře | |
Modernizace rezervační kanceláře - interiér |
27/02/2013 |
V důsledku rychlého rozvoje datových služeb a rozmachu smartphonů považují spotřebitelé vysoký výkon a kvalitu připojení za samozřejmost a příliš netolerují problémy se službami. Nejsou-li uživatelé spokojeni se službami svého operátora, mají možnost vybrat si z celé řady dalších značek, produktů a služeb. Ericsson (burza NASDAQ: ERIC) představil manažované služby orientované na zákaznickou zkušenost, aby reagoval na vyšší zájem mobilních operátorů o své uživatele. Cílem manažovaných služeb je zpravidla úspora nákladů, zjednodušení provozu sítě a řízení její kvality. Tyto cíle se poté sledují a měří pomocí řady technických klíčových ukazatelů výkonu (Key Performance Indicators – dále KPI). Vztah mezi dodavatelem a mobilním operátorem má zpravidla podobu prodejce a kupujícího, používá se model pevně stanovených cen. Nový model manažovaných služeb orientovaných na zákaznickou zkušenost je naopak navržen tak, aby uspokojil měnící se očekávání mobilních operátorů v oblasti manažovaných služeb, zejména požadavků na zajištění spokojenosti zákazníků. Úspěch se kromě technických KPI měří i pomocí servisních klíčových ukazatelů výkonu a ukazatelů hodnotících zákaznickou zkušenost. Mezi ně patří přístup ke službám, jejich dostupnost, doba aktivace a reakční doba. Jelikož manažované služby orientované na zákaznickou zkušenost pomáhají operátorům zvýšit pružnost a rychlost, umožňují jim díky tomu uvolnit zdroje a posílit důraz na specializaci a inovace, což zlepšuje uživatelskou zkušenost a vztahy se zákazníky. Jiří Rynt, Head of Solutions Ericssonu pro ČR, uvádí: „V minulosti mobilní operátoři podepisovali smlouvy o manažovaných službách hlavně proto, aby snížili náklady a z pohledu finančního plánování určili jejich předvídatelnou výši. Dnes jsou manažované služby orientované na zákaznickou zkušenost schopny hrát klíčovou roli ve strategiích mobilních operátorů – pomáhají jim využívat nové příležitosti, přehodnocovat jejich pozici na trhu a plnit očekávání spotřebitelů.“ Nabídka těchto služeb rovněž vytváří přidanou hodnotu podporou strategie zaměřené na pracovníky a firemní kulturu. Ta pak přispívá k užší spolupráci, vyšší aktivitě a inovacím. Takové manažované služby usilují o soulad obchodních cílů s cenovým modelem založeným
na míře ziskovosti či ztrátovosti (tzv. risk/reward). Nový model navíc nabízí holistický přístup k manažovaným službám, který zahrnuje síť i informační systémy.
Zákaznická zkušenost a dále zkušenost s manažovanými službami tvoří dva pilíře nového modelu. První pilíř sestává z klíčových ukazatelů výkonu, zajišťovaných služeb pro uživatele a nejlepších nástrojů ke sledování a měření výkonu. Druhý pilíř tvoří společný strategický rámec podpořený sdílenými obchodními ukazateli.
Poznámky pro redaktory: Ericsson ConsumerLab: Jaký vliv má kvalita sítě na spokojenost uživatelů smartphonů? http://www.ericsson.com/res/docs/2013/consumerlab/smartphone-usage-experience-report.pdf Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů. Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliard švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ. www.ericsson.com
PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE: Ericsson Corporate Public & Media Relations Ericsson Investor Relations
PRAM Consulting s.r.o. Maria Pošteková e-mail: maria.postekova@pram.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU