Úklidové služby v areálu | |
Dodávka a montáž kontejnerů | |
Oprava silnice | |
Novostavba haly | |
Výměna záložních zdrojů UPS |
01/10/2013 |
Nový velký terénní vůz automobilky Škoda Auto, který se zřejmě na trhu objeví nejdříve v roce 2016, by měl upoutat více pozornosti, než ostatní modely této značky. Je totiž vyvíjen také pro lidi, kteří chtějí být vidět a upoutat pozornost, řekl po mezinárodní konferenci automobilového designu v Mladé Boleslavi šéf designu Škody Auto Jozef Kabaň.
Podle Kabaně, který šéfuje designérskému týmu, ve kterém pracují lidé dvaceti národností, bude nové SUV sportovně elegantní. "To auto bude ve velké míře určené i na jiné trhy, a to hlavně na asijský trh, kde být viděn je velmi žádoucí. Takže bude také pro ty, kteří chtějí upoutat mnohem větší pozornost, než je u našich produktů běžné," řekl Kabaň. Designově se podle něj nový vůz vyvíjí v čistých liniích, ale bude pro veřejnost velkým překvapením. "Jedna z věcí, která je úplně jasná, je, že velikostí a vyšší třídou auto musí získávat víc a víc na sebevědomí. Takže určitým způsobem dominantnost a silné sebevědomí to auto určitě bude mít," dodal Kabaň. První studie nového SUV už má automobilka vyrobené, ale finální rozhodnutí o uvedení vozu do výroby zatím nepadlo. Podle neoficiálních informací by se koncept velkého SUV mohl objevit už příští rok na jaře na ženevském autosalonu. Pro pěti- nebo sedmimístný vůz se spekuluje o názvu Snowman. Na páteční konferenci, kde devět designových odborníků z různých zemí přednášelo asi 250 profesionálům i laické veřejnosti, se nechal Kabaň slyšet, že největší produkt, který člověk může vytvořit, je jeho vlastní život.
Škoda Yeti (2013) – zatím jediné SUV v nabídce Škody FOTO: Škoda Auto
www.novinky.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU