31/05/2013 |
Objeví se nové značky Specifický trh úklidových technologií zasáhnou příznivé změny. Změny, které budou v tomto roce a dalších letech probíhat, ovlivní příznivě zejména expanze zahraničních značek do nabídek klíčových distributorů a prodejců na českém trhu. Globální trh s úklidovými technologiemi se rozrůstá a zahraniční značky chtějí být viděny i na českém trhu, který příznivě ovlivňuje jejich další vstup na okolní trhy ve střední a východní Evropě. Česko se tak v této oblasti pomalu stává inkubátorem a testovacím prostředím globálně působících firem pro vstup na obdobně specifické trhy.
Tento trend se odrazí v nabídkách českých společností, což bude největším přínosem pro české zákazníky. Mnohem větší vliv na trhu úklidových technologií získají společnosti, které budou schopny zajistit široké portfolio značek a schopné zajistit nejlepší dodací lhůty. Zákazníci díky tomu budou čím dál méně omezeni dosavadními zvyklostmi trhu, který se nicméně příznivě v oblasti úklidových technologií vyvíjí. Zákazníci získají větší výběr v širším cenovém rozpětí „Dnešní zákazníci už přemýšlejí jinak, chtějí mít opravdový výběr a jasné představy o tom, která řešení jsou pro jejich oblast podnikání a danou situaci optimální. Čím širší nabídku zákazníkům poskytnete, tím jim dáváte větší prostor pro volbu optimálního řešení.“ Dodává emotivně Vladimír Balatka, ředitel skupiny Fispogroup - společnosti zabývající se dovozem a prodejem úklidových technologií a certifikovanými úpravami dle norem ISO. „Dnes už není možné operovat pouze s úzkým a omezeným portfoliem. V současnosti je důležité široká nabídka jednotlivých produktů, značek a samozřejmě také široké cenové rozpětí.“ podotýká Vladimír Balatka.
Společnost Fispogroup je právě jednou ze společností, která se vydala cestou rozsáhlé nabídky v různých cenových kategoriích.V prvním čtvrtletí do svého portfolia získala další dvě nadnárodní značky a svůj vliv neustále posiluje. Vladimír Balatka to komentuje slovy: „Ano je pravda, že jsme si vytyčili vysoké cíle v oblasti rozšiřování našeho portfolia a velmi dobře se nám to nyní daří. Neustále se podrobujeme dalším jednáním se zahraničními výrobci.“ O které značky se konkrétně jedná Společnost Fispogroup překvapil velký zájem zákazníků o nově zařazenou německou značku úklidových technologií a vysavačů Sprintus. Společnost Fispogroup nyní nabízí kompletní portfolio produktů tohoto výrobce a je výhradním dodavatelem pro český trh. „S vysavači i dalšími úklidovými technologiemi od společnosti Sprintus jsem si byl jist od samého počátku. Jedná se o velmi odolné, německé produkty s dlouhou životností a po takových produktech je trvale poptávka.“ Podotýká Marek Königsmark – Product manager společnosti Fispogroup.
Co můžeme ještě očekávat Jaké další trendy budou převládat v tomto roce na trhu úklidových technologií, prozrazuje opět Vladimír Balatka, ředitel skupiny Fispogroup. „V tomto roce očekáváme prudký nárůst objednávek prostřednictvím internetového obchodu. Máme pozitivní reakce a zákazníci postupně nakupují za mnohem vyšší částky, než tomu bylo v minulosti. Samozřejmě zákazníci, kteří si k nám vybudovali důvěru nakupují už i velké položky v řádu deseti-tisíců, proto jsme se rozhodli do internetového obchodu maximálně investovat.“
Jak se připravují české společnosti Společnost Fispogroup se rozhodla své dosavadní internetové aktivity konsolidovat a připravila komplexní řešení e-shopu. Na adrese www.fispo.cz od 1. května 2013 najdete vše pro oblast úklidu, ať už se jedná o stroje, příslušenství, úklidové pomůcky, čistící prostředky či vše pro oblast hygieny. Vladimír Balatka to uzavírá slovy: „Důležité pro nás je, aby zákazníci našli vše na jednom místě a objednávkový proces byl jednoduchý a srozumitelný pro všechny.“ www.fispo.cz – Největší e-shop s úklidovou technikou a příslušenstvím |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU