Jsou dny, kdy si člověk nepřeje vyčnívat z davu. Stačí si např. obléci modré rifle, černé triko a díky této jednoduché a nenápadné klasice se záměr “splynout” určitě vyvede. Stejně tak jako vložit výrobky do hnědého klopového kartonu a zalepit jej standardní lepicí páskou. Teď se však nabízí otázka: Je tento postup optimální také pro zásilkové krabice, které jsou určené vašim zákazníkům? Upoutat prvním pohledem… to je alfa a omega ideálních a hlavně účinných obalů. Prvním hmatatelným produktem, se kterým se klienti setkávají je přeci obal vašeho zboží! Je to tedy právě individuální balení, které jako první promlouvá k adresátům, prezentuje společnost, vypovídá o kvalitě produktů! Celkem dostatek argumentů k zamyšlení.. Obdržíte-li vy sami dvě krabice: jednu typickou a druhou, uzavřenou originální pestrou lepicí páskou s logem firmy, u které jste si před pár dny objednali. Kterou zásilku otevřete jako první?
Cesta od jednotného hnědého balení k dominantnímu a propagačnímu obalu je přitom snadná, přímočará a cenově výhodná: využijte potenciál lepicích pásek! Stačí si pouze vybrat typ a samozřejmě barevný koncept. PP lepicí páska je levnější variantou s nižší tloušťkou fólie, která je vhodná zvláště pro lehké kartonáže. K velmi odolným páskám vůči roztržení se řadí PVC lepicí páska. Standardní je určena pro středně těžké krabice. Průmyslová tloušťka poskytuje ideální uzavření objemným a velmi těžkým balením.
P.S. Možnosti reprezentativních a nadstandardních zásilek jsou opravdu pestré! Individualizovaně můžete zasílat všechny vaše produkty v obalech jako jsou krabice, sáčky, tašky, zásilkové obálky či personalizovat balení etiketami, páskovat vázacími páskami s názvem firmy…
Nechte vaše obaly „vystoupit z davu“!
www.packaging-cz.cz |