Poptáváme žebříkovou příčku - ocel | |
Poptáváme plotové záslepky | |
Přívěsná elektrocentrála | |
Demolice objektů | |
Čerpadla |
18/03/2014 |
Velmi často se mění regule ve formuli 1, ale letos do nich zavrtali technici hodně hluboko. Stačí se podívat na to, jak bude nově vypadat hnací soustava. Tak co se týká spalovacího motoru, tady je místo dosavadního 2,4litrového 8válce V8 s atmosférickým plněním vyžadován 1,6litrový turbomotor V6 s přímým vstřikem paliva.
Povoleno je turbodmychadlo s maximálně 125 000 min–1. Spalovací motor s hmotností nejméně 145 kg může mít výkon podle tlaku přeplňování mezi 440–470 kW, otáčkové maximum motoru bylo sníženo z 18 000 na 15 000 min–1. Dále došlo k omezení průtočného množství paliva na 100 kg/h, od startu do cíle závodu musí vůz vystačit se 100 l (dosud se spotřeba pohybovala kolem 160 l/závod).
Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 04/2014. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU