Mobilní obytná buňka | |
Kancelářské potřeby | |
Dodávka technických plynů | |
Vybavení DM | |
Fotovoltaická elektrárna |
15/06/2007 |
Asistenční systém řidiče čili "virtuální spolujezdec". "Asistenční systémy, sloužící řidiči vozu, budou v budoucnosti s to porozumět veškerému prostředí, ve kterém se automobil bude pohybovat" - takto si představuje budoucnost asistenční služby ve voze Hans-Georg Metzler, vedoucí laboratoře aktivní bezpečnosti ve firmě Daimler Chrysler. Asistenční systémy, které usnadňují řidiči automobilu jeho práci a jízdu, dnes patří ve vývoji různých segmentů automobilové techniky k nejsilnějším trendům. Žádá se od nich, aby pomáhaly řidiči orientovat se v terénu či v obci, kterou projíždí, mají mu pomáhat při zaparkování, mají ho upozornit, kde a jak odbočit, oznámit, že vjíždí na úsek vozovky, kde jsou vyjety "koleje", a samozřejmě jej mají pokud možno ochránit před kolizí s jiným vozidlem. NOVÁ GENERACE ASISTENČNÍCH SYSTÉMŮ Dnešní asistenční systémy jsou de facto pokračováním a rozvinutím koncepcí, jejichž ztělesněním jsou systémy nižšího řádu jako ABS, ESP anebo v poslední době Tempomat. Od budoucí generace asistence se čeká více, hlavně pokud jde o již zmíněnou interakci s okolním prostředím, v němž se vůz bude v tom kterém okamžiku nalézat. Patří sem čidla, radary, laserové skenery a digitální silniční mapa. Z údajů dodaných všemi těmito zdroji vypočítá asistenční systém dynamický model okolí, který bude zahrnovat data o dopravních značkách, vozidlech v určitém akčním rádiu kolem vozu, chodcích, předmětech na vozovce a kolem ní atd. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU