Zákazníci by dali přednost energiím s nižší produkcí skleníkových plynů
Londýn: Devět z deseti zákazníků po celém světě by přešlo k takovému poskytovateli energie, který nabízí produkty a služby ve snižování emise skleníkových plynů. Vyplývá to ze studie o změnách klimatu, kterou dne 17. října zveřejnila společnost Accenture. Ze studie, vycházející z průzkumu provedeného u více než 7.500 zákazníků v 17 zemích Severní Ameriky, Evropy a Asie, vyplývá, že 89 procent všech dotazovaných zákazníků by přešlo k takovému poskytovateli energie, který nabízí produkty a služby s nižšími emisemi uhlíku. Přesto, že si změny klimatu a jejich rizika uvědomují respondenti z celého světa, největší zájem o ně projevili dotázaní v méně vyspělých zemích. Na 97 procent dotazovaných zákazníků v Brazílii, Číně a Indii uvedlo, že si uvědomuje změny klimatu, oproti 85 procentům všech respondentů. |