K Vypichu 1049
Rudná
252 19
Česká republika
Cyklostezka | |
Dodávka xerografického papíru | |
Kontejnery pro uskladnění | |
Poptávka - výrobu dílů dle výkresové dokumentace | |
Nepřetržitá fyzická ostraha |
27/04/2015 | ||||||||||
U vychystávacích vozíků BT Optio je pro nejnižší úroveň vychystávání nově možné využít i dálkové ovládání! Cílem tohoto řešení od společnosti Toyota Material Handling je výrazné zrychlení a lepší ergonomie vychystávání. Toyota Material Handling podporuje své zákazníky rozvíjením nejlepších řešení a optimalizací procesů v mnoha oblastech logistiky a skladování. Díky široké škále vychystávacích vozíkůpro základní vychystávání z nejnižších úrovní s nosností 1 200 - 2 500 kg (BT Optio OSE120/P, OSE250/P, OSE180XP/200X) vybavených dálkovým ovládáním je vychystávání jednodušší, bezpečnější i úspornější z hlediska spotřeby energie. Vychystávání je fyzicky náročný a intenzivní proces. Operátoři, kteří používají tradiční vychystávací vozíky, musí velmi často vystupovat a nastupovat na plošinku vozíku a popojíždět k příští lokaci. Je to činnost, kterou operátor může zvládnout i s pomocí dálkového ovládání, které umožňuje vozík posunovat vpřed i z pozice mimo vozík. Piker jde pohodlně za vozíkem a je připraven provést vychystání další položky. Změna režimu ovládání vozíku je snadná. Z manuálního módu na automatický je třeba zmáčknout tlačítko na rukojeti, z automatického na manuální stačí stoupnout na plošinu. Piker je vybaven přenosným ovladačem, který má připevněný například na opasku, a páskou s magnetem, který si připevní na zápěstí. Když je dálkové ovládání aktivní, stačí magnetickou pásku přiblížit k přenosnému ovladači a vozík se rozjede. Piker má neustále volné ruce a nic mu nebrání pohodlně vychystávat. Funkce dálkového ovládání udržuje automaticky minimální bezpečnou vzdálenost od regálu, přenosný ovladač zase umožňuje manuální změnu směru pojezdu v uličce nebo rychlé zastavení vozíku. V uličce je výhodné řídit vozík pomocí dálkového ovládání. Při přejezdu mezi uličkami, nebo je-li vzdálenost mezi pozicemi delší, je výhodnější nastoupit do vozíku a řídit jej manuálně. Rychlost je vyšší, 8 -12 km/hod. s nákladem nebo bez něho. Bez operátora jede vozík rychlostí 4 km/hod., což odpovídá rychlosti pěšího pikera. “Dálkové ovládání přináší mnoho výhod: zkracuje vychystávací cyklus, podporuje plynulejší jízdu s vozíkem při vychystávání a zvyšuje produktivitu více než o 20 %. Řízená akcelerace a zpomalení vede také ke snížení spotřeby o více než 10 %, a prodlužuje pracovní čas stroje na jedno nabití baterie,” říká Martin Mimer, Product Manager Warehouse Trucks, Toyota Material Handling Europe. “Vychystávání je přirozenější a méně stresující, což má pozitivní efekt na motivaci operátorů. Eliminace neustálého nastupování do vozíku snižuje riziko zranění a přetížení pikera. Bezpečnost pojezdu je zajištěna funkcí automatického rozeznávání překážky.“ Řešení s dálkovým ovládáním je plně v souladu s příslibem Toyoty vyvíjet takové technologie a taková řešení, která usnadňují manipulační procesy a ulehčují práci řidičům.
Toyota Material Handling CZ s.r.o.K Vypichu 1049
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU