![banner](/images/banner1_lite.jpg)
Poptávka - Výroba dřevěných dveří do domu | ![]() |
Stavební práce - výstavba malé bytové jednotky 32m2 | ![]() |
Výkopové práce | ![]() |
Malířské práce | ![]() |
Poptávka - natření střechy | ![]() |
18/03/2014 |
Japonská značka Mazda patří mezi automobilky, která svá úspěšná období střídají s fázemi, kdy se moc nedaří. Tu druhou alternativu započatou rokem 2008 má už Mazda za sebou a plná optimismu prožívá tato, do nových technických řešení zamilovaná firma, příjemné období vzestupu. Ta zmínka o vřelém vztahu k technice mířila mimo jiné k až zarputilému odstraňování problémů motoru s krouživým pístem Wankel, na druhé straně snahou po dokonalosti často některý z jejích modelů získá titul Automobil roku – u nás je letošní první místo v historii této ankety již počtvrté. A za současnou dobrou formu Mazdy stojí opět hlavně technika praktikovaná ve specifické formě u nových modelů počínaje kompaktním SUV CX-5, Mazdou 6 a Mazdou 3.
Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 03/2014. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU