banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Terasa
Poptávka - Výměna střechy, krytiny, včetně krovů
Poptávka - Máme zájem o zateplení polystyrenem, zateplení fasády viz příloha
Poptávka - Tisk, dlouhodobá spolupráce
Poptávka - Projektová dokumentace pro rekonstrukci rodinného domu
5 nejnovějších nabídek
Certifikáty - Schwer Fittings
H2-lok šroubení se dvěma svěrnými prstenci
Chemie pro čistění vod
Balící linky - Ovinování palet
Použité oktabíny k prodeji

V oblasti vývoje a marketingu ekologických balení mají firmy...

09/11/2007

V oblasti vývoje a marketingu ekologických balení mají firmy stále ještě co dohánět.
Za prvé máme stále nedostatek jednoznačných informací o tom, jaké materiály a postupy přinášejí ty nejpříznivější a nejméně škodlivé výsledky. A taky nevíme, jak přesvědčit spotřebitele, aby projevili skutečný zájem o životní prostředí. Spotřebitelé již několik let tvrdí, že dávají na trhu přednost ekologickým řešením. Stále více však vychází najevo, že mezi ekologickými zájmy a skutečně ekologickým chováním spotřebitele zeje veliká propast. Když dojde na skutečná ekologická řešení, spotřebitelé podmiňují svůj údajný zájem o ekologický výrobek řadou podmínek: pokud jej mohou koupit v obchodě, kde obvykle nakupují, pokud jsou výkonnost, kvalita a design produktu srovnatelné, pokud je cena téměř srovnatelná a konečně, ačkoli to není vždy podmínkou, pokud má nějakou vlastnost/výhodu navíc kromě toho, že je ekologický.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU