K Vypichu 1049
Rudná
252 19
Česká republika
Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Poptáváme výrobu čepů | |
BOZP – Rekonstrukce pavilonu a výběhu | |
TDS – Rekonstrukce pavilonu a výběhu |
09/06/2014 | ||||||||||
Exploze inovací na veletrhu CeMAT 2014 v mnoha segmentech intralogistikyToyota Material Handling Europe (TMHE) rozšiřuje masivně svoji nabídku tak, aby dokázala uspokojit i ty nejnáročnější požadavky zákazníků. Společnost představuje více nových produktů, než kdykoli v minulosti:
„Naším cílem je být jedničkou v oboru nejen z pohledu produktů, inovací a služeb, ale také ve stanovování nových standardů efektivity, bezpečnosti a spolehlivosti. Jsme přesvědčeni, že náš příspěvek na CeMATu 2014 je toho jasným důkazem,” uvedl při zahájení veletrhu CeMAT 2014 Matthias Fischer, prezident a CEO společnosti TMHE. Toyota vnímá CeMAT 2014 jako jednu z nejdůležitějších akcí v oboru. Hans van Leeuwen, výkonný viceprezident marketingu a prodeje TMHE proto dodává: „Samozřejmě jsme uvítali možnost vystavovat na jedné z nejatraktivnějších lokalit tohoto veletrhu, která ještě více posílila účinek naší expozice, ale především jde o to, co zde na CeMATu vystavujeme – bez pochyby největší počet nových produktů v našem oboru a několik klíčových inovací v oblasti služeb a technologií. Hovoříme s mnoha zákazníky a provádíme řadu průzkumů, takže víme, co trh požaduje – je to spolehlivost, bezpečnost a efektivita. To jsou také naše cíle, na jejichž naplnění pracujeme.“ Novinky v čelních vysokozdvižných vozícíchZástupcem novinek v segmentu motorových čelních vozíků jsou nové modely řady Toyota Tonero s hydrostatickou převodovkou, které doplňují stávající řadu vozíků vybavených měničem momentu. Toyota má tak ve svém portfoliu ucelenou nabídku, která uspokojí individuální potřeby a preference každého zákazníka. Řada Tonero zahrnuje také nové vysokotonážní modely s nosnostmi 3,5 až 8 tun. Mezi nové elektrické čelní vozíky patří 80V modely řady Toyota Traigo, které se pyšní vysokou energetickou účinností a výkonnostní srovnatelnou s modely vybavenými spalovacími motory. Tyto vozíky měli možnost vidět čeští zákazníci jako první již při posledních Toyota Demo Days v říjnu loňského roku, stejně jako ukázkovou variantu hydrostatického vozíku.
Nové silné nízkozdvižné BT Levio i ekonomický retrak BT ReflexNa obě novinky v klasických, a po celá desetiletí tradičně silných segmentech značky BT, byli uživatelé velmi zvědaví. Od šedesátých, resp. sedmdesátých let, kdy byly tyto typy vozíků vyvinuty, je BT v čele jejich inovací v oblasti výkonu, ergonomie i bezpečnosti. Zbrusu nové Levio řady P se stupačkou je velkých příslibem pro všechny uživatele se střední a vyšší intenzitou horizontální přepravy a nakládky a vykládky vozidel. Stupačka byla poprvé použita právě na vozíku BT již před 50 lety. Prakticky od té doby je Toyota jedničkou v tomto segmentu. Nejnovější modely nabízejí ještě vyšší úrovně síly, výkonu a bezpečnosti, a také nosnosti až 2,5 tuny. To vše v mimořádně kompaktním šasi, přinášejícím vynikající manévrovací schopnosti, s bezkonkurenčními možnostmi přizpůsobení potřebám řidiče - s nabídkou volitelných bočních krytů nebo zádové opěry a s plně nastavitelnými ovládacími prvky. Nový retrak BT Reflex řady B je speciálně zkonstruovaný pro základní aplikace, které zakládají ve výškách příležitostně a kladou menší nároky i na rychlost a intenzitu horizontální přepravy. Nabízí jednoduché a nekomplikované ovládání, takže se dokonale hodí pro aplikace, ve kterých retraky neobsluhují řidiči-specialisté, ale jejich ovládání a využívání je pro personál jen jedním z mnoha úkolů. Nabízí nosnost zdvihu až 1,6 tuny, výšky zdvihu až 8,5 metru a příznivou cenu, což je rovněž významnou konkurenční výhodou nového modelu. Stejně jako silnější a dražší řady BT Reflex určené pro vysoký výkon v intenzivních aplikacích je nový model vybaven unikátním systémem zdvihu TLC pro plynulý a rychlý zdvih a spouštění i dalšími ergonomickými prvky výbavy jako silnější a dražší modely. Úsporná řešení napájení a pohonu vozíkůZnačka Toyota je inovacemi v oblasti napájení proslulá a tento fakt se odrazil i v expozici na veletrhu CeMAT. Řešení s lithium-ionovými akumulátory již mají vývojovou fázi za sebou a jsou nabízeny jako standardní volba pro elektrické paletové vozíky a nízkozdvižné vychystávací vozíky BT (TMH CZ eviduje první objednávky a probíhají intenzívní testy v různých provozech). Uživatelé tak mohou těžit z výhod v podobě delších pracovních směn, možnosti příležitostného nabíjení a delší životnosti. Mezi další exponáty patří nejžhavější novinky v technologii palivových článků a představení nové koncepce v konstrukci spalovacího motoru, která přináší mimořádné úspory paliva. Toyota I_Site - chytré vozíky pro ještě vyšší bezpečnostCenami ověnčený systém fleet managementu Toyota I_Site představuje na CeMATU svá nejnovější vylepšení, včetně bezpečnostních funkcí s možností předprovozních kontrol, sledování kolizí a možnosti vzdáleného monitorování činnosti a výkonu vozíku a řidičů prostřednictvím aplikace pro iPhone. Systém Toyota I_Site je vybudován na unikátních technologiích, které umožňují přímý přenos dat z vozíků na webovou platformu prostřednictvím 3G/GPRS komunikačních technologií, známých z mobilních telefonů.
Toyota Material Handling CZ s.r.o.K Vypichu 1049
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU