
Stezka pro pěší a cyklisty | ![]() |
Vypracování PD - Rekonstrukce komunikace | ![]() |
Oprava a úpravy komunikace | ![]() |
Opravy, údržba a realizace dopravního značení | ![]() |
Dodávka nákladního vozidla | ![]() |
23/08/2013 |
Tata Steel získala zakázku na výrobu 60 000 tun vysokojakostních kolejnic pro nové vysokorychlostní spojení dvou svatých měst Mekky a Mediny v Saúdské Arábii.
Nová železnice nabídne 276 mil (444 km) dlouhé spojení miliónům poutníků mezi těmito dvěma městy rychlostí až 200 mph (320 km/h). Trasa přes poušť musí odolat teplotám od mrazů až po 50 °C, stejně jako písečným bouřím, povodním i posouvajícím se písečným přesypům. Gérard Glas, ředitel drážního oddělení pro Tata Steel, řekl: „Toto je prestižní projekt, který poprvé spojí železnicí obě svatá města.“ „Tata Steel je potěšena tím, že může přispět k vybudování této vysokorychlostní trati, která musí překonat závažné výzvy, jaké představuje stavba vysokokapacitní železniční trati napříč jedním z nejextrémnějších terénů na světě.“ Ocel pro tento projekt bude vyrobena v závodě Tata Steel v Scunthorpe předtím, než z ní budou vyválcovány kolejnice dlouhé 25 m v závodě firmy v Hayange v severní Francii. Práce na výrobě kolejnic začnou koncem tohoto roku a očekává se, že budou pokračovat v průběhu roku 2014. Kolejnice z Taty Steel již byly použity v obdobně náročných podmínkách pro projekty v Brazílii a Mauretánii. V minulém roce saudské železnice udělily kontrakt pro poslední fázi dokončení, provoz a údržbu vysokorychlostního železničního projektu Haramain skupině z oblasti španělské infrastruktury, stavebním a technologickým společnostem. Haramain v arabštině znamená dvě svatá místa: Mekka je místem zjevení Koránu a Medina je Projekt byl zahájen v roce 2009 s odhadovanou cenou více než 12 miliard euro. Otevření nové železniční trasy se chystá koncem roku 2014 nebo počátkem roku 2015. Kromě obou svatých měst budou na trati tři další zastávky: dvě v Jeddah pro dojíždějící a jedna v Saudi Arabia’s new King Abdullah Economic City, obytném, průmylovém a obchodním makrokomplexu, který je ještě ve výstavbě. Španělské stavební společnosti Copasa, Imathia a OHL jsou odpovědné za vybudování spodní i svrchní stavby trati, stejně jako drážních zařízení. Pro další informace kontaktujte Damien Brook na (01724) 405786 nebo damien.brook@tatasteel.com. O společnosti Tata Steel v Evropě
Tata Steel patří mezi 10 největších výrobců oceli. Sdružení má v souhrnu kapacitu více než 28 milionů tun hrubé oceli a přibližně 80 000 zaměstnanců napříč čtyř kontinentů.
Tata Steel Rail
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU