banner
5 nejnovějších poptávek
Nákup ochranných prostředků
Oprava podlahové krytiny
Nákup kompresorů a příslušenství
Stavební práce - hrubá stavba
Stavební práce - přístřešek pro dvě auta
5 nejnovějších nabídek
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 55S
Brusky hrotové - BU 16, výrobce TOS
Použité oktabíny k prodeji
Svařovací invertor pro svařování metodou MMA a TIG.
Opravy nástrojů

Tabáková firma pod palbou za „sexy“ krabičku cigaret

07/10/2011

Britská média zkritizovala British American Tobacco (BAT) za nový design zaměřený hlavně na mladé ženy. O obalu cigaret Vogue Perle list Daily Mail prohlásil, že ho lze „zaměnit za luxusní parfém“. Značka Vogue Perle je první demi-slim cigaretou ve Velké Británii a podle výrobce má korespondovat s požadavky mladých žen do 30 let na „menší, štíhlejší, méně maskulinní“ cigaretu. Cigarety jsou delší než king size a štíhlejší, ale kratší a širší než verze super-slim. Produkt ale kritizovala např. charitativní organizace Cancer Research UK: „Mladé ženy jsou svůdnými obrazy stále sváděny ke smrtící závislosti na kouření.“ A zástupkyně agentury Saatchi & Saatchi řekla novinám: „Vogue se pokouší zpeněžit ženskou touhu cítit se krásná, což je smutné, protože cigarety je mohou jen zničit.“


Britská vláda a tabákový průmysl jsou na kordy kvůli plánům zakázat uvádění značek na cigaretových krabičkách – návrh je považován za potenciálně ničivý pro obalářský sektor – zatímco zákaz vystavovat cigarety nad prodejním pultem už zákonodárci schválili.
Z delšího internetového článku citujme, že nejvytouženějším módním doplňkem obřího množství dospívajících dívek je dnes cigareta. Trend začal v 90. letech, kdy počet dívek-kuřaček začal překonávat počet chlapců: v roce 2004 kouřilo 26 % 15letých dívek proti 16 % chlapců. Od té doby se rozdíl zmenšil, ale dívky kouří s mnohem větší pravděpodobností než chlapci. Podle Amandy Amosové, profesorky z University of Edinburgh, od té doby, co je zakázaná tabáková reklama, je obal jedním z mála prostředků, jak mohou tabákové společnosti se ženami komunikovat. Mladé ženy věří, že obsah krabičky označené „slim“ jim pravděpodobně pomůže být „slim“ (štíhlá). Takže netřeba hádat, jaká je cílová skupina nových superhubených cigaret – v balíčku o polovinu tenčím než normální „dvacítka“ – jako Vogue Superslims nebo Virginia S. (nový obal: černý s růžovým okrajem). V rámci Evropského týdne boje proti rakovině Amosová oslovila Evropský parlament: poslankyně byly šokovány, když dala kolovat superhubené krabičky, jasně zaměřené na dívčí populaci.

 

cigareta_350

 

 

 

 

 

www.packaging-cz.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU