Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Poptáváme výrobu čepů | |
BOZP – Rekonstrukce pavilonu a výběhu | |
TDS – Rekonstrukce pavilonu a výběhu |
10/05/2011 |
Brazilská letecká společnost TAM Aviação Executiva s předním postavením v oblasti prodeje a údržby letadel uzavřela smlouvu s GE Aviation a stala se tak autorizovaným servisním střediskem pro turbovrtulové motory M601 a H80 společnosti GE. Na základě této smlouvy bude společnost TAM AE poskytovat komplexní traťovou údržbu, demontáž a opětovnou montáž motorů a náhradních dílů (LRU), jakož i náhradních součástí pro motory typu M601 a H80. Divize GE Aviation poskytne společnosti TAM AE kompletní materiální podporu a školení. Společně s TAM AE bude podporu v daném regionu poskytovat rovněž společnost Premier Turbines, která byla v roce 2009 zvolena za opravárenské středisko turbovrtulových motorů M601 a H80 společnosti GE pro Jižní a Severní Ameriku. Autorizovaná servisní střediska Premier Turbines zajišťují generální opravy, kompletní testování, výměnu a pronájem motorů, okamžitou dostupnost náhradních dílů (LRU) a servisní výjezdy pro všechny stávající i v budoucnu vyrobené motory M601 a H80 v regionu Severní a Jižní Amerika. Společnost Premier Turbines nedávno spojila síly se společností Air Turbine z brazilské Sorocaby za účelem zdokonalení poskytovaných služeb a zkrácení doby údržby. GE Aviation dodává potřebné originální díly nezbytné pro servisní služby společnosti Premier Turbines. Společnost GE Aviation Business and General Aviation Turboprops, dosud vyrobila více než 1600 motorů M601, s nimiž 30 typů letadel nalétalo již přes 17 milionů hodin. Motor H80, který nadále prochází letovými zkouškami na letounu Thrush 510G a nyní i certifikačními zkouškami bude pohánět letadla v obchodním a všeobecném letectví, letadla pro zemědělské a další účely. Díky kombinaci elegantní a robustní konstrukce motoru M601 s 3D aerodynamickým designem z dílny GE a pokročilými materiály, dosahuje H80 vyššího výkonu, nižší spotřeby i delší životnosti než M601 a zároveň nevyžaduje pravidelné kontroly palivových trysek ani horkých částí. Provozní doba motoru H80 mezi generálními opravami navíc dosahuje 3600 letových hodin či 6600 cyklů. K jeho dalším přednostem patří silnější výkon při vzletu v horkých dnech a vyšší rychlost ve velkých výškách. H80 bude k dispozici s jednočinným i dvojčinným regulátorem, což zákazníkům umožní flexibilitu ve výběru vrtule. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU