Poptáváme žebříkovou příčku - ocel | |
Poptáváme plotové záslepky | |
Přívěsná elektrocentrála | |
Demolice objektů | |
Čerpadla |
11/03/2014 |
Mladoboleslavská Škoda nabízí kromě technologií koncernu Volkswagen zejména velkou užitnou hodnotu. V příštích letech by ale měla začít cílit také na movitější zákazníky, uvedl v rozhovoru pro agenturu Reuters šéf Volkswagenu Martin Winterkorn.
„Proč by Škoda měla vyrábět pouze praktická auta,” zeptal se řečnicky šéf Volkswagenu. Škoda se v budoucnu zaměří také na movitější zákazníky, řekl dále Winterkorn. Z jeho slov tak lze jasně vyčíst změnu kurzu, kterou Škoda v nejbližších letech podnikne. Mnohé naznačila už dramaticky tvarovaná studie VisionC, jejíž některé prvky se objeví na třetí generaci superbu. Automobilka tak bude nabízet nejenom praktická auta jako dosud, v nabídce se nejspíš objeví i emocionálněji pojaté modely. V této souvislosti nelze nevzpomenout, jak v roce 2010 začal koncern omezovat některé prvky výbavy pro fabii, octavii i superb. Není se čemu divit, modely od škodovky ve srovnávacích testech (dokonce i v Německu) porážely své sourozence. V roce 2018 roční prodej 1,5 miliónu škodovekŠkoda vloni prodala 921 000 automobilů, v roce 2018 má prodejní cíl 1,5 miliónu. Podle propočtů výzkumné společnosti IHS Automotive by automobilka mohla za svým cílem výrazně zaostat – prodeje by podle ní měly v roce 2018 dosáhnout „pouhých” 1,16 miliónu vozů. Škoda ale tvrdí, že prodejní cíl splní. Pro srovnání: černá ovce koncernu Volkswagen – španělský Seat – loni prodal pouhých 355 000 automobilů, a třebaže loni začaly prodeje růst, je tato automobilka trvale ztrátová od roku 2005.
Škodovácká studie VisionC v obležení novinářů během prvního dne letošního ženevského autosalonu. FOTO: Martin Žemlička,
www.novinky.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU