banner
5 nejnovějších poptávek
Hledáme kooperaci pro výrobu dílu
Oprava povrchu místní komunikace
Oprava silnice
Novostavba kanalizace
Odstranění budov
5 nejnovějších nabídek
Použité oktabíny k prodeji
Výroba pryžové moučky
Mitsubishi Colt , náhradní díly
Generální opravy a modernizace soustruhů SU 50A, SV 18RA - i výměnným způsobem
Automatické rozpoznání státních poznávacích značek GPP LPR

Řekněte to pivem

17/10/2011

Na omezenou dobu počínaje 4. dubnem 2011 uvedl pivovar Anheuser-Busch ve Spojených státech na trh Bud Light, nejprodávanější pivo na světě, ve 12uncových (355ml) lahvích s etiketou My Bud Light.


Ta je interaktivní v tom smyslu, že se na ni dají kreslit obrázky nebo psát zprávy pomocí mince nebo klíče. Část její plochy totiž pokrývá „kovem aktivovatelná“ vrstva, spotřebitel si tak může svou lahev přizpůsobit, třeba si ji podepsat, aby si ji při popíjení u baru s někým nevyměnil.


Etiketu vyvinula a v Tennessee tiskne firma Spear, speciální vrstva prošla přísnými testy, kdy se zjišťovala náchylnost na náhodnou aktivaci a problémy s abrazí.

 

pivo_380

 

 

 

www.packaging-cz.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU