Stavební úpravy domu | |
Realizace rekonstrukce objektu | |
Revitalizace zahrady | |
Realizace modernizace objektu | |
Realizace úpravy osvětlení |
25/01/2013 |
Společnost Dimension Data je prvním systémovým integrátorem poskytujícím proaktivní služby podpory a správy technologií od více dodavatelů na globální úrovni
Praha, Česká republika – 24. ledna 2013 Společnost Dimension Data, globální poskytovatel IT řešení a služeb dnes uvedla vylepšenou proaktivní verzi svých služeb Uptime Maintenance a Support Services. Nová verze umožní více než 6 000 klientům společnosti Dimension Data zajistit dlouhodobou dostupnost jejich IT prostředí a optimalizovat celkové náklady na IT podporu. Dimension Data je prvním systémovým integrátorem, který v globálním měřítku nabízí takto rozsáhlé proaktivními služby podpory pro prostředí složená z různých technologií pořízených od více dodavatelů. Více na: www.ddconnect.cz.
„Naši klienti vyžadují od IT podpory tři základní věci – snížení nákladů, zvýšení kvality podpory a lepší informovanost,“ říká Petr Katzer, obchodní ředitel ze společnosti Dimension Data Česká republika. „Jednoduše řečeno tedy chtějí velkou užitnou hodnotu za nízkou cenu. Zjistí-li zákaznici, že tyto požadavky jsou splnitelné, jsou schopni velmi rychle změnit svého poskytovatele podpory. S proaktivními službami Uptime poskytujeme zákazníkům přesně to, co chtějí.“
Služby Uptime již v minulosti zaručovaly výhody vyplývající z poskytování kvalitní technické podpory napříč různými technologiemi a od více dodavatelů. Uptime těží i z velkého rozsahu úrovní podpory s garantovanými reakčními dobami a také z nepřetržitého přístupu k servisním centrům v režimu 24x7. Navíc jsou tyto služby dostupné na stejné vysoké úrovni v každém regionu, ve kterém společnost Dimension Data působí.
Uváděná verze služeb Uptime zahrnuje řadu nových proaktivních nástrojů a automatizovaných postupů. Všechna vylepšení jsou podpořena novou platformou pro správu IT služeb a také širší podporou různorodých technologií a dodavatelů. Díky těmto vlastnostem mohou zákazníci snížit náklady na podporu IT při zvýšení provozní efektivity.
Nová rozšíření služeb Uptime přináší klientům společnosti Dimension Data následující výhody: ● Uptime Monitoring umožňující technikům společnosti Dimension Data okamžitý přístup do infrastruktury klientů ke službám způsobujícím mimořádné události. Práce na zahájení řešení tak mohou začít rychleji a méně časově náročné je i samotné vyřešení problému. ● Schopnost sledování umístění zařízení umožňující zákazníkům udržovat zcela přesné informace o využívaných zařízeních a adekvátně pokrýt podporou jejich IT infrastrukturu. ● Standardizované aplikační rozhraní umožňující integraci service deskových systémů společnosti Dimension Data určených pro správu IT služeb s klientovým oddělením podpory. Obě strany tak mohou vzájemně komunikovat mnohem rychleji a přesněji, což vede k rychlejší diagnostice a rychlejšímu vyřešení. ● Mobilní aplikace servisního centra zajišťující zákazníkům přehled o mimořádných událostech souvisejících s chytrými telefony a tablety. ● Pravidelná hodnocení stavu podpory umožňující ověřovat, že jednotlivá zařízení jsou pokryta odpovídající úrovní podpory.
O Dimension Data Společnost Dimension Data byla založena roku 1983, je poskytovatelem ICT služeb a řešení využívající vlastní technologické specialisty, zajišťující dodávky na globální úrovni a s podnikatelským duchem pro urychlení obchodních ambicí svých klientů. Dimension Data je členem NTT Group.
Kontaktní informace PRAM Consulting s.r.o. E: stanislav.pribyl@pram.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU