OOPP - dodávka pracovních oděvů | |
OOPP - dodávka pracovní obuvi | |
OOPP - dodávka pracovních holínek | |
OOPP - dodávka pracovních rukavic | |
OOPP - dodávka pracovních oděvů |
19/03/2013 |
Společnost zaznamenala 12% nárůst prodeje oproti roku 2011
Praha, 18. března 2013 – Společnost OKNOPLAST, přední evropský výrobce výplní stavebních otvorů, zveřejnila hospodářské výsledky za rok 2012 a statistické údaje z českého trhu. OKNOPLAST zaznamenal 12% nárůst prodeje oproti roku 2011. Prodejní statistiky potvrzují trend předchozích let – třicet sedm procent zákazníků preferuje klasickou bílou barvu oken, zatímco šedesát tři procent zákazníků volí kombinaci bílého a barevného okenního profilu. Finanční výsledky V roce 2012 dosáhl OKNOPLAST 12% nárůstu prodeje. Celkový obrat společnosti OKNOPLAST v roce 2012 činil 2,5 miliardy korun českých oproti 2,1 miliardy korun českých v roce 2011. Podíl exportního prodeje za loňský rok tvořil 57 %. Plánovaný agregovaný obrat společnosti pro rok 2013 činí 2,6 miliardy korun českých, přičemž podíl exportního prodeje v roce 2013 je plánován ve výši 58 %. Ukazatele z trhu Prodejní statistiky potvrzují trend předchozích let - třicet sedm procent zákazníků preferuje klasickou bílou barvu oken, šedesát tři procent zákazníků volí kombinaci bílého a barevného okenního profilu. OKNOPLAST v reakci na potřeby trhu jako první z výrobců oken představil v roce 2012 řešení, ve kterém kromě povrchů okna pokrytých fólií se vzhledem dřeva jsou stejně upraveny také vnitřní plochy viditelné po otevření křídla. Plně probarvená okna s označením Colorfull byla oceněna jako nejlepší výrobek podzimního veletrhu MADE Expo 2012 v Miláně a jsou k dispozici v pestré paletě barev. Celkový růst OKNOPLAST jako jeden z pěti největších výrobců otvorových výplní v Evropě prodal za uplynulý rok 2012 1,1 milionu okenních jednotek. Jednou z priorit určených vedením společnosti je nejvyšší kvalita výroby. Moderní strojový park s on-line řízenými výrobními procesy na 15ti automatických svařovacích linkách funguje v sedmi obráběcích centrech v areálu, který se rozkládá na 11 hektarech. „V současnosti zaměstnává OKNOPLAST 908 osob na vysoké profesionální úrovni. Vyškolení profesionálové pomáhají jak při výběru optimální produktové nabídky s ohledem na vývoj trhu a potřeby zákazníků, tak zajišťují odbornou prodejní péči, servis a poradenství v každé etapě investice,“ říká Juraj Koudela, obchodní ředitel společnosti OKNOPLAST v České republice. „V návaznosti na dynamický rozvoj naší výroby plánujeme pro rok 2013 zvýšit počet zaměstnanců na 1000 osob,“ dodává. Dalším důkazem strategického rozvoje společnosti je také spolupráce s fotbalovým klubem Inter Milán a sponzoring italského basketbalového klubu OKNOPLAST Bologna. TOP sponzorem věhlasného klubu Inter Milán se OKNOPLAST stal počátkem roku 2012. „Prostřednictvím spolupráce s Interem Milán se podařilo zvýšit povědomí o značce OKNOPLAST nejen v České republice, ale i na dalších mezinárodních trzích,“ komentuje aktivity společnosti Juraj Koudela. Prodejní síť Česká republika je součástí regionu CEE (Central and Eastern Europe), který dále zahrnuje Slovensko a Maďarsko, s celkovým počtem 164 prodejních míst. V rámci evropského trhu (Německo, Francie, Itálie, Rakousko a Polsko) realizuje OKNOPLAST prodeje v 1450 prodejních salonech. „Obchodní partneři a lokální prodejci si váží spolupráce s výrobcem evropského formátu. K neustálému rozšiřování prodejní sítě dochází také v návaznosti na marketingové aktivity, na trhu jsme více vidět také díky účasti na mezinárodních veletrzích i sponzoringu fotbalového mistra Interu Milán,“ říká obchodní ředitel společnosti OKNOPLAST v České republice Juraj Koudela. OKNOPLAST v hledáčku CNN a BBC Náležitost společnosti OKNOPLAST k předním evropským výrobcům potvrzuje také fakt, že věhlasný moderátor televize CNN Richard Quest zvolil OKNOPLAST jako inovativní a úspěšnou evropskou firmu do jednoho z dílů pořadu „Marketplace Europe”. Reportáž s názvem Window manufacturer beats recession (Producent oken vítězí nad recesí) naleznete na odkaze zde. Rozhovor s výkonným ředitelem společnosti OKNOPLAST Mikołajem Placekem o jeho životě najdete na webu BBC.
Více o nadčasových oknech, dveřích, roletách, hliníkových produktech a řešeních pro zimní zahrady na www.oknoplast.cz .
Pro více informací kontaktujte: Šárka Bláhová PRAM Consulting s.r.o. T: + 420 224 913 000 M: + 420 734 428 603
O společnosti OKNOPLAST OKNOPLAST je dynamicky se rozvíjející firma s vybudovanou pozicí lídra v oboru plastových a hliníkových oken na evropském trhu. Nabízí plastová okna a dveře, hliníkové konstrukce, okna a venkovní dveře, rolety, příslušenství k oknům a v neposlední řadě odborné poradenství přizpůsobené individuálním potřebám zákazníků. Společnost OKNOPLAST vznikla v roce 1994 na základě zkušeností s výrobou moderních plastových oken a s využitím hlubokých znalostí jak tohoto odvětví, tak situace na evropském trhu. Podnikové sídlo v polském Krakově o rozloze 11 ha se skládá z výrobních hal a skladovacích a manipulačních ploch s celkovou plochou 38 tisíc m2 a moderních kancelářských budov na 2200 m2. V průběhu prvních deseti let své existence se společnost vypracovala do postavení solidní značky a zařadila se mezi pět předních evropských výrobců plastových oken a dveří. V roce 2012 činila produkce firmy přes jeden milion okenních jednotek. Více informací naleznete na www.oknoplast.cz. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU