banner
5 nejnovějších poptávek
jižní fasáda 2
Oprava vozovky
Zpracování PD - Parkovací dům
Stavební úpravy objektů
Přístupový systém do Základní a mateřské školy
5 nejnovějších nabídek
STŘÍHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ MAFIX 6000
VOLNÁ KAPACITA! Drcení plastových výlisků
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm
Dodávky CNC dělících strojů
Automatické parkovací systémy GREEN Center

OKNOPLAST zveřejnil hospodářské výsledky a statistické ukazatele z trhu za rok 2011

12/02/2013

oknoplast_121OKNOPLAST zaznamenal 30,5% nárůst prodeje oproti roku 2011

 

Praha, 29. února 2012 – Společnost OKNOPLAST, přední evropský výrobce výplní stavebních otvorů, zveřejnila hospodářské výsledky za rok 2011 a statistické údaje z českého trhu. OKNOPLAST zaznamenal v České republice 30,5% nárůst prodeje. Třicet pět procent českých zákazníků preferuje klasickou bílou barvu oken, šedesát pět procent zákazníků volí kombinaci bílého a barevného okenního profilu. 

Finanční výsledky

V roce 2011 dosáhl OKNOPLAST v České republice 30,5% nárůstu prodeje. Celkový obrat společnosti OKNOPLAST v roce 2011 ve výši 2,1 miliardy korun českých zaznamenal 19% nárůst oproti roku 2010. Plánovaný obrat pro rok 2012 by měl dosáhnout 2,36 miliardy korun českých.

Prodejní síť

V České republice realizuje OKNOPLAST prodeje prostřednictvím obchodní partnerů, jejichž počet v roce 2011 vzrostl na 52 autorizovaných prodejců z 38 v roce 2010. Česká republika je součástí regionu CEE (Central Eastern Europe) zahrnujícím dále Slovensko a Maďarsko s celkovým počtem 120 prodejních míst. V rámci Evropského trhu (dále zahrnuje Německo, Francii, Itálii, Rakousko a Polsko) realizuje OKNOPLAST prodeje v téměř 1300 prodejních salonech.

„Z pohledu celého roku 2011 jsme dosáhli výrazného nárůstu prodeje a celkového rozvoje působnosti v České republice. To je potvrzením, že naše obchodní strategie je správná - jít cestou výroby výhradních výrobků s výjimečnou kvalitou a designem. I nadále půjdeme vstříc nejenom současným náročným technickým parametrům na otvorové výplně, ale i designovým potřebám zákazníků“, komentuje Juraj Koudela, obchodní ředitel regionu CEE, OKNOPLAST.

Ukazatele z trhu

Informace z trhu oken ukazují, že 35 % zákazníků v roce 2011 preferovalo klasickou bílou barvu oken. Barevná okna, případně kombinaci bílého a barevného profilu, volilo 65 % zákazníků. Investice do pořízení nových oken realizovali z 65 % majitelé rodinných domů. Ve 24 % se jednalo o zákazníky z vícerodinných či panelových domů.

Celkový růst

OKNOPLAST jako jeden z pěti největších výrobců otvorových výplní v Evropě prodal za uplynulý rok 2011 téměř 1 milion okenních jednotek. Za dobu své existence obsloužil OKNOPLAST více než 930 tisíc spokojených zákazníků, přičemž 70 % zákazníků přichází k OKNOPLASTu na základě doporučení.

Jednou z priorit určených vedením společnosti je nejvyšší kvalita výroby. Moderní strojový park s on-line řízenými výrobními procesy probíhá s dodržením všech požadavků ISO 9001:2008 a v souladu s novou normou Evropské unie EN 14351-1:2006 ve výrobních halách o rozloze 31.200 m2. Kancelářské prostory zaujímají 2.200 m2, přičemž celková rozlohy firemního areálu činí 11 ha.

V současnosti pracuje ve společnosti více než 762 osob na vysoké profesionální úrovni. Experti OKNOPLASTu pomáhají při výběru optimální produktové nabídky, zajišťují odbornou prodejní péči, servis a poradenství v každé etapě investice“, říká Juraj Koudela, obchodní ředitel společnosti OKNOPLAST. „Pro rok 2012 plánujeme zvýšit počet zaměstnanců na 830 osob,“ dodává.

Dalším důkazem dynamického rozvoje společnosti je také spolupráce s fotbalovým klubem Inter Milán. Počátkem roku 2012 se OKNOPLAST stal TOP Sponzorem tohoto věhlasného klubu. „Předpokládáme, že prostřednictvím spolupráce s Interem Milán zvýšíme povědomí o značce OKNOPLAST nejen v České republice, ale i na dalších mezinárodních trzích,“ komentuje aktivity společnosti Ladislav Ryboš, marketingový manažer pro region CEE společnosti OKNOPLAST.

Více o nadčasových oknech, dveřích, roletách, hliníkových produktech a řešeních pro zimní zahrady na www.oknoplast.cz .

 

 

Pro více informací kontaktujte:

Zuzana Záhorová

PRAM Consulting s.r.o.

T: +420 224 913 003

E: zuzana.zahorova@pram.cz

 

O společnosti OKNOPLAST

OKNOPLAST je dynamicky rozvíjející se firma, s vybudovanou pozicí lídra v oboru plastových a hliníkových oken na evropském trhu. Nabízí plastová okna a dveře, hliníkové konstrukce, okna a venkovní dveře, rolety, příslušenství k oknům a v neposlední řadě odborné poradenství přizpůsobené individuálním potřebám zákazníků. Firma OKNOPLAST vznikla v roce 1994 na základě zkušeností s výrobou moderních plastových oken a s využitím hlubokých znalostí jak tohoto odvětví, tak situace na trhu. Podnik se skládá z výrobních hal s celkovou plochou 31 tis. m2, moderních kancelářských budov, skladovacích a manipulačních ploch.
V průběhu prvních deseti let své existence se společnost vypracovala do postavení solidní značky a zařadila se mezi přední evropské výrobce plastových oken a dveří. V roce 2011 činil prodej firmy téměř jeden milion okenních jednotek. Více informací naleznete na www.oknoplast.cz .

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU