banner
5 nejnovějších poptávek
Stavební práce - výstavba malé bytové jednotky 32m2
Výkopové práce
Malířské práce
Poptávka - natření střechy
Poptávka - Výroba dřevěného balkónu
5 nejnovějších nabídek
DVOUDRÁHOVÝ STŮL S JEDNOU POHÁNĚNOU DRÁHOU
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - PERFEKT 42CB-CC
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI KSE603V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI TV60V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMPLEX 35E

Nová tramvaj pro Prahu ŠKODA ForCity vyjela ke zkouškám /Škoda/20.března...

24/08/2011

Nová tramvaj pro Prahu ŠKODA ForCity vyjela ke zkouškám /Škoda/20.března 09 Zcela nová nízkopodlažní tramvaj ŠKODA ForCity (ŠKODA 15T) opustila prostory mateřského závodu ŠKODA TRANSPORTATION a zamířila do Dopravního podniku Plzeň. Tramvaj splnila podmínky stanovené Drážním úřadem Praha, aby mohly být zahájeny předepsané zkoušky spojené s jejím provozem na kolejové síti v Plzni a později i v Praze. Tramvaj ŠKODA ForCity absolvuje několikatýdenní zpravidla noční zkušební jízdy v Plzni s cílem doladit všechny podstatné funkce vozidla tak, aby byla řádně připravena k přesunu na tratě zákazníka – tratě Dopravního podniku hlavního města Prahy. Tam pak budou zahájeny typové zkoušky a další povinné procedury potřebné pro schválení typu vozidla, uzavření jeho vývoje a zahájení sériových dodávek. Tramvaje ForCity se stanou páteří tramvajové dopravy v Praze. Dvě stě padesát tramvají kapacitně nahradí 500 tramvají T3, které tak z pražských kolejí budou postupně mizet. První vozy mají být předány do pravidelného provozu ke konci roku 2009. Tramvaj s výrobním označení Š 15T je prvním modelem nové řady tramvají, které mají 100 procent podlahy téměř v úrovni nástupních ostrůvků zastávek. Koncepce vozu obsahuje několik revolučních technických řešení, zejména nové nízké podvozkové skupiny uložené pod kloubovým spojením článků tramvaje. K ekonomickému a ekologickému provozu tramvaje přispívá možnost vracení části elektrické energie zpět do sítě při brzdění, tzv. rekuperace. Tříčlánková jednosměrná tramvaj ŠKODA ForCity je navržena pro 61 sedících a až 239 stojících cestujících. Je dlouhá 31,4 m, široká 2,46 m a výška vozidla přes sběrač je 3,6 m. Maximální dovolená rychlost je 60 km/h. Vnitřní vybavení tramvaje, rozmístění sedaček a záchytný systém odpovídají požadavkům zákazníka – pražského dopravního podniku – a je možné je dále upravovat.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU