Cyklostezka | |
Dodávka xerografického papíru | |
Kontejnery pro uskladnění | |
Poptávka - výrobu dílů dle výkresové dokumentace | |
Nepřetržitá fyzická ostraha |
13/04/2015 |
Dle platné legislativy EU mají zákazníci leteckých společností při zpoždění svého letu právo na finanční kompenzaci až do výše 600 €. Tuto možnost využívají pouze 2 % zákazníků, přitom až 10 % všech letů je běžně zpožděno. Podmínkou kompenzace je zpoždění příletu o 3 a více hodin z důvodů, které mohla aerolinka ovlivnit. Lze ji nárokovat až 2 roky zpětně. Veškeré podklady, následnou agendu a vyjednávání za zákazníky vyřeší ClaimCloud. Stačí během pár minut vyplnit on-line formulář o svém letu. Podle dostupných informací má běžně až 10 % všech letů zpoždění. Legislativa EU opravňuje všechny zákazníky leteckých společností (které sídlí v EU nebo všech ostatních, jejichž let v EU začíná), jejichž přílet byl opožděn o 3 a více hodin k finanční kompenzaci od €250 do €600. Navzdory tomu, že se možnost finanční kompenzace vztahuje na více jak 200 aerolinek, využívá ji díky malému povědomí asi 2 % zákazníků aerolinek. Zákazník může získat €250 – €600 Výše finanční kompenzace se v zásadě pohybuje ve třech skupinách, a to pro lety do vzdálenosti 1500 km až €250, pro lety od 1500-3000 km do výše €400a pro lety nad 3000 km až € 600. Podmínky finanční kompenzace - letecká společnost má sídlo v EU (všechny lety) - zahraniční (mimo EU) letecká společnost, jejíž let z EU odlétá - zpoždění při příletu delší než 3 hodiny - zpoždění letu bylo z důvodů, které mohla ovlivnit letecká společnost (zpoždění kvůli poruše letadla nebo preventivní technické revizi, zpoždění navazujícího letu) – kompenzace se tedy nevztahuje na zpoždění související se špatným počasím, politickou nestabilitou státu atp.) - finanční kompenzaci lze nárokovat až 2 roky zpětně Jak lze finanční kompenzaci získat? Zákazník má v zásadě dvě možnosti. Buď si nastuduje související legislativu EU a kompletní podmínky leteckých společností, vytvoří formální žádost s danými parametry a následně vede sám vyjednávání, nebo může využít odbornou službu ClaimCloud, která se této problematice věnuje a všechno potřebné vyřeší za něj. Stačí jen vyplnit on-line formulář o svém letu Pakliže se zákazník rozhodne využít službu ClaimCloud, musí pouze vyplnit jednoduchý on-line formulář (http://claimcloud.cz/narokujte-si-online/), který mu zabere několik málo minut. Následně už pouze čeká na reakci letecké společnosti, nebo odborníků z ClaimCloud, kteří mohou mít doplňující dotazy. Veškerou další agendu už vede ClaimCloud, ten nejprve v databázi letů ověří platnost nároku a následně zahájí vyjednávání. Zákazník platí provizi pouze v případě získání kompenzace V případě, že zákazníkovi je nárok přiznán a finanční částka leteckou společností vyplacena, nárokuje si ClaimCloud 25 % z vymožené částky. Pokud naopak aerolinka z jakýchkoliv důvodů finanční kompenzaci zavrhne, neplatí zákazník vůbec nic. Další informace, on-line formulář pro finanční kompenzaci nebo jakékoliv dotazy ohledně možnosti odškodnění na http://claimcloud.cz.
Petr Tomeček Tomáš Vyoral Zakladatel ClaimCloud PR podpora T: 603553726 E: info@claimcloud.cz PR@claimcloud.cz
Facebook: ClaimCloud O službě ClaimCloud Službu založila společnost TomeCzech s.r.o. s cílem pomáhat lidem s finanční kompenzací od leteckých společností. Letecké společnosti v případě zpožděných letů, nebo dokonce úmyslně zrušených letů zákazníky obdarují (odbydou) stravenkami na jídlo a pochopitelně je dále neseznámí s ostatními kompenzačními možnostmi, na které má zákazník ze zákona právo. ClaimCloud se prozatím soustředí na český trh, do budoucna chce expandovat i do zahraničí. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU