![banner](/images/banner1_lite.jpg)
Stavební úpravy domu | ![]() |
Realizace rekonstrukce objektu | ![]() |
Revitalizace zahrady | ![]() |
Realizace modernizace objektu | ![]() |
Realizace úpravy osvětlení | ![]() |
01/02/2013 |
Značka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, byla původně určena pro americký trh, ovšem postupně expandovala dále do světa a svojí nabídkou se přizpůsobila i evropskému trhu. Portfolio našeho importéra obnáší čtyři základní modelové řady poháněné zásadně vidlicovým motorem se 6 nebo 8 válci. V posledních letech se značka začala přizpůsobovat situaci a mezi doposud benzínové agregáty pronikl třílitrový diesel a dokonce i hybridní pohon. Hybridní Infiniti M jsme už testu v minulosti podrobili, nyní jsme měli možnost vyzkoušet si naftový motor v modelu Infiniti FX30d. Tento luxusní vůz typu SUV není žádnou ryzí novinkou a také se od své předchozí verze z roku 2010 liší v podstatě pouze úpravou čelní partie a dalších několika detailů. Jeho nezaměnitelný tvar s kulatou střechou a spoustou zaoblin mu designéři ponechali, což mu tak trochu nahrává v konkurenci obdobných vozů tohoto charakteru známých prémiových značek. Vše, včetně 20palcových kol, signalizuje dynamiku, kterou podvozek v praxi dovede realizovat. I bez elektronické regulace tlumičů a aktivního řízení kol zadní nápravy (ty jsou součástí nejvyšší výbavy S) a s hmotností až 2175 kg je vůz podporovaný precizním posilovačem řízení až překvapivě ovladatelný. Tužší odladění podvozku s předními koly zavěšenými na dvojitých příčných ramenech a s víceprvkovým vedením zadních kol hodně odfiltruje i hrubé nerovnosti. Kabina je vzorně izolována před pronikáním aerodynamického hluku.Vše, včetně 20palcových kol, sig nalizuje dynamiku, kterou podvozek v praxi dovede realizovat. I bez elektronické regulace tlumičů a aktivního řízení kol zadní nápravy (ty jsou součástí nejvyšší výbavy S) a s hmotností až 2175 kg je vůz podporovaný precizním posilovačem řízení až překvapivě ovladatelný. Tužší odladění podvozku s předními koly zavěšenými na dvojitých příčných ramenech a s víceprvkovým vedením zadních kol hodně odfiltruje i hrubé nerovnosti. Kabina je vzorně izolována před pronikáním aerodynamického hluku. Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 26/2012.
www.technickytydenik.cz
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU