Poptáváme plastové odpady Balíková LDPE fólie | |
Poptáváme plastové odpady Balíková LDPE fólie | |
Výstavba administrativní budovy | |
Zajištění ostrahy objektu | |
Dodávka a montáž FVE |
18/04/2013 | ||||||||||
Vývoj konstrukce chlazení motorů na přelomu 19. a 20.století se však potýkal s řadou vlastních komstrukčních řešení, úspěšných či neúspěšných v uspořádání motoru, takže otázka s koncepce chlazení motorů byla odsunutá relativně až na druhou pozici. Základem vývoje byly především jednoválcové motory, které z dnešního pohledu připomínají spíše stacionální motory.
V tomto období se tak rozhodovalo o budoucí koncepci technické stavby motorů, tzn. z hlediska dnešní terminologie, tzn. řadový motor ( s vertikálním uspořádáním válců ), boxer s protiběžným horizontálním uspořádáním válců či vzniku hvězdicového motoru s kruhovým uspořádáním válců. Motory s uspořádáním válců do písmene V a X vznikly až později. Z technického hledisk bylo jasné, že jednoválcový motor nebude z hlediska svého výkonu dosahovat požadovaných výkonových parametrů a bude proto nutné stavět motory o 2 avíce válcích. Zásadním problémem však byla stavba klikové hřídele a následně i synchroniace ventilových rozvodů u motorů s dvěma a více spalovacími válci a jeho celková koncepce uspořádání. Na tomto místě je nutné poznamenat, že každý konstrukční typ motoru vyžaduje svoje specifika chlazení. Vraťme se proto na chvíli zpět z historie do současné reality stavby motorů tak, abychom v budoucích dílech mohli snáze pochopit teorii chkazení motorů a připomeňme si základy konstrukce pístních skupin motorů. Následující tabulka obsahuje přehled konstrukce motorů a pístních skupin při stavbě dopravní techniky. z Výše uvedeného pohledu tak můžete snáze pochopit problémy, které museli řešit konstruktéři při vývoji chlazení motorů.
Více informací k článku najdete zde
IHR Autodíly s. r. o. Hlavní 2459
Kontaktní údaje
http://firmy.industry-eu.cz/ihr-autodily-s-r-o
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU