
Intenzifikace ČOV | ![]() |
Energeticky úsporná opatření | ![]() |
Cyklostezka | ![]() |
Novostavba mateřské školky | ![]() |
Chodníky | ![]() |
01/11/2013 |
Jak stoupá rtuť teploměru, roste i touha po ledově studené kole. U Ogilvy & Mather v Kolumbii to vzali doslova a Beachside Coke servírovali v lahvích vyrobených z ledu. Obaly byly skutečnými dvojníky skleněných lahví, včetně jedinečného tvaru a psacího písma v nápisu. Tým vytvořil novou konstrukci obalu, výrobní proces i způsob přepravy na horkou jihoamerickou pláž – začíná nalitím vody přefiltrované na mikroskopické úrovni do silikonové formy, následuje zmražení na –25 °C a plnění nápoje.
Popíjení nekončí omrzlými prsty, protože každá lahev je navlečená do rudé pryžové pásky s logem Coca-Coly pro pohodlné uchopení. Když se lahev přirozeně rozpustí, z pásky se stane památeční náramek. Slibná myšlenka „Botella de Hielo“ oslnila i svět reklamy, v Bilbau na Sol Awards, kde se oceňuje kreativita v iberoamerické oblasti, získala nejvyšší ocenění Golden Sol Award.
www.packaging-cz.cz
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU