banner
5 nejnovějších poptávek
Stavební práce - výstavba malé bytové jednotky 32m2
Výkopové práce
Malířské práce
Poptávka - natření střechy
Poptávka - Výroba dřevěného balkónu
5 nejnovějších nabídek
DVOUDRÁHOVÝ STŮL S JEDNOU POHÁNĚNOU DRÁHOU
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - PERFEKT 42CB-CC
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI KSE603V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI TV60V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMPLEX 35E

Informační kampaň k digitalizaci v médiích posílí Informační...

24/08/2011

Informační kampaň k digitalizaci v médiích posílí
Informační kampaň k přechodu na digitální vysílání ještě zesiluje a k dosavadní široké škále komunikačních aktivit se přidává i reklama. Ve výběrovém řízení na reklamní část kampaně zvítězila agentura TBWA. Páteří kampaně je infolinka 800 90 60 30 a webové stránky www.digitalne.tv, které byly spuštěny již na podzim loňského roku a jsou hlavním zdrojem informací. K jejich podpoře dosud sloužilo především intenzivní PR, direct mail tzv. Diginovin nebo akce přímo v ulicích Prahy. „Reklama nám nyní pomůže kampaň s blížícím se datem vypnutí analogového vysílání ještě vygradovat a přitom prostředky vyčleněné na kampaň vynaložit co nejefektivněji. Vítězný mediální mix TBWA využije kromě tiskové inzerce, internetu a reklamních spotů i outdoorové projekty,“ dodal Zdeněk Duspiva, předseda Národní koordinační skupiny pro přechod na digitální vysílání. Na mediální část kampaně bude letos na základě výsledku veřejné soutěže vynaloženo celkem 19 milionů Kč (bez DPH).

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU